Založ si blog

Dnešný Guinessov rekord v Tatralandii

tata1 Dnes som sa vybral do Liptovského Mikuláša vyčerpať zakúpený kupón zo zľavového portálu v Tatralandii. Mama tvrdila, že tam dnes budú len muži s deťmi, vraj všetky ženy pečú alebo upratujú na sviatky. Už pri príchode na parkovisko som však vedel, že je zle. Nedeľa o 11.30 a horné parkovisko, ktoré sa väčšinou využíva iba v lete počas sezóny sa už začalo plniť. Aká bola situácia na pokladniach dokazuje fotografia, väčšina návštevníkov v ruke držala vytlačené kupóny takže bolo jasné, že nikto nechcel prísť o investovaných 10€ pretože kupóny platia len do 25. decembra. Dal som si teda iba kávu z automatu, spravil pár fotiek a šiel som naspäť do Popradu. Toto tu dnes nemalo zmysel. Bol som tu už pred dvoma týždňami a napr. do 3-hodinového Wellnesu ľudia čakali na schodoch zhruba dve hodiny. Wellnes má vraj kapacitu cca 70 ľudí, takže len mizivé percento sa do neho vôbec pozrie, aj keď ho máte v rámci kupónu grátis. To, že lehátka budú nedostatkový tovar a že v bazénoch bude tlačenka je každému jasné, predpokladám že problém mohol byť dnes aj so skrinkami. Na parkovisku bolo vidno ŠPZ od Bratislavy až po Košice a bolo vidno, že niektorí to rovnako ako ja vzdali hneď na začiatku a radšej šli domov. Len pre srandu som zrátal aspoň autá na parkoviskách, odhadom ich bolo asi 700, čiže vnútri aquaparku muselo byť 1500 až 2000 ľudí. Niekde som narazil na info, že kapacita je 1000 ľudí. Najviac mi bolo ľúto rodín s deťmi ako stáli v tých dlhých radoch.

Nechcem hádzať vinu na zľavový portál a ani na aquapark. Chápem aj ľudí, ktorí nechceli prísť o peniaze, ale nie je možné takéto situácie eliminovať? Možno by bolo dobré nejakým spôsobom časovo obmedziť kapacitu počas týchto špeciálnych akcií, príp. aspoň upozorniť návštevníkov webovej stránky, že hrozí takáto katastrofa. Občas sa totiž stane, že sem zavíta aj niekto, kto zaplatí plnú sumu a ten veľmi spokojný nebude. Ono okrem nejakého pohodlia návštevníkov treba brať do úvahy aj určité aspekty hygieny pri takom množstve ľudí na jednom mieste. Ak ste si už kúpili opäť zľavnený vstup na jar 2015, chcem vás len upozorniť, aby ste pokiaľ sa dá využili bežné pracovné dni a hlavne nenechali využitie zľavy na posledné dni platnosti kupónu. Šťastné a veselé Vianoce vám želá Winnetou. tata2

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.