Založ si blog

Ficovho opitého „atentátnika“ už čoskoro pustia z basy.

Minulý mesiac na 53-ročnú pani Ivetu z Martina zaútočil exmanžel nožom, bodal ju a rezal a mala obrovské šťastie že sa jej podarilo utiecť a prežila. Iveta ešte predtým podala na bývalého manžela trestné oznámenie za nebezpečné vyhrážanie, pretože jej volal a písal sms, že ju zabije. Odpoveď polície: „Povedali, že sa mi nič nestalo, že oni nemôžu voči nemu konať. Nakoniec polícia podľa hesla “Pomáhať a chrániť” oznámenie prekvalifikovala na priestupok a dovtedy netrestaný exmanžel dostal POKARHANIE. Dovtedy netrestaný manžel sa po nevydarenom útoku na exmanželku, krátko po čine zastrelil.

Košičan Jozef Dvorožňák minulý rok pred prezidentskými voľbami hral na výherných automatoch poker  a po tom čo jeho hru prerušovala neustála reklama na Róberta Fica ako prezidentského kandidáta sa nasral a pod vplyvom alkoholu zavolal na políciu s tým, že chce Fica zastreliť. Na miesto volania okamžite dorazilo niekoľko policajných áut. Súd to kvalifikoval ako prečin útoku na verejného činiteľa. Jozef odvtedy sedí v base, DOSTAL 11 MESIACOV, kedže bol v podmienke.

Pri prečine je najdôležitejšie dokázať úmysel páchateľa, v tomto prípade, či by Jozef z Košíc v stave 2,7 promile alkoholu bol schopný naozaj Fica v Bratislave zastreliť. Osobne si myslím, že stačilo Jozefa dodrbať za zneužitie linky polície a možno obviniť z výtržníctva. Nechať ho na noc vytriezvieť v policajnej cele. Tu je zase klasický prípad prípad toho, kedy policajti už nevedia čo so sebou.

Kým, vyhrážky exmanžela kvalifikujú ako priestupok, tak z volania ožratého gamblera urobia trestný čin.

Našťastie zachránili Robovi život, Jozefa posadili do basy a exmanžel Ivety sa zasamovraždil. Proste taká slovenská klasika. To, že na tému Fico sa u nás nežartuje som zistil v rovnakom čase ako Jozef aj ja. Našťastie, ja som zvolil oveľa jemnejšiu formu útoku ne verejného činiteľa. 

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.