Založ si blog

Fico: Slovensko je ďaleko od právneho štátu!

Tento výrok povedal premiér našej vlasti už dvakrát. Narážal pritom na fakt, že bohatý človek si môže zaplatiť lepšieho advokáta, ako ten čo na neho proste nemá a pred súdom je tak v značnej nevýhode. Sú dokonca prípady, kedy ma obžalovaný až dvoch či troch advokátov. Sám som si vyskúšal, aké to je domôcť sa spravodlivosti na Slovensku ak sa spoliehate len na vlastné čakanie na spravodlivosť. Začalo to mojim výsluchom pri domovej prehliadke, keď som sa vyšetrovateľovi dobrovoľne priznal, že inzerát o predaji volebného hlasu som napísal ja. Až neskôr som sa dozvedel, že stačilo byť ticho a policajti by sa nepohli z miesta, pretože dokázať konkrétneho pisateľa hocičoho cez internet je technicky skoro nemožné. Bohužiaľ túto drobnosť vám policajt nepovie a ak nemáte osobného advokáta pri výsluchu tak máte smolu. Vtedy si spomeniete na americké filmy, kde kriminálnik väčšinou povie policajtom, že bez právnika nepovie ani hovno. Policajti a prokurátor si ma „prehadzovali ako palacinku“ a moje argumenty, ktorými som sa snažil vysvetliť, že volebná korupcia vyzerá inak ako môj inzerát končili ako pomyselný hrach na stene.

Neskôr keď som začal chápať situáciu kde som sa ocitol, tak som oslovil niekoľko politikov, novinárov, právnikov a inštitúcií, aby mi pomohli zastaviť tento nezmyselný hon na čarodejnice. Vyšlo niekoľko článkov v novinách, časopisoch či v televízii, ale s orgánmi činnými v trestnom konaní nepohlo nič. Zvrat nastal až po kontaktovaní Richarda Sulíka, ktorý mi prihral svojho advokáta JUDr. Baránika čo už bolo v čase podanej obžaloby na Špecializovaný trestný súd. Popísal som mu celý priebeh prípadu, vysvetlil moje postoje, ktoré on preložil z ľudskej reči do tej právnickej a prihodil pár paragrafov. Prípad, ktorý sa ťahal už od marca minulého roku a jeho výročie bude teraz v sobotu sa tak za pár dní skončil vyjadrením sudcu Špecializovaného súdu v Banskej Bystrici o ktorom včera informovala TV Markíza a dnes denník Nový čas.

Sudca celkom podrobne na 8 stranách odôvodňuje, že v mojom inzeráte nenarazil na nič čo by sa dalo vyhodnotiť ako skutočný predaj volebného hlasu, teda súhlasí s mojim názorom, ktorý tu už rok „vykrikujem do celého sveta“ a od októbra aj na tomto blogu. Cez internet som sa radil asi s 10 právnikmi a advokátmi a všetci vrátane sudcu v mojom konaní nevideli nebezpečné konanie, ktoré by sa dalo nazvať volebnou korupciou. Má snáď policajt či prokurátor nejaké nejaké extrémne odlišné videnie spravodlivosti či práva? To uvidím za pár dní, pretože má možnosť sa do 3 dní odvolať a posunúť môj smiešny prípad zo Špeciálneho na Najvyšší súd…

Štatistika proste nepustí a ja mám bohužiaľ smolu, lebo po štyroch rokoch účinnosti zákona ešte stále nemáme žiadneho právoplatne odsúdeného Slováka za volebnú korupciu a marcové parlamentné voľby 2016 sa nebezpečne blížia.

 

 

 

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.