Založ si blog

Trestné oznámenie na Roberta Fica, potvrdí Najvyšší súd?

Minulý rok, krátko pred prezidentskými voľbami 24. februára 2014 sa na stránke BAZOŠ objavil inzerát, kde človek rovnakého mena a priezviska ako náš súčasný premiér a vtedajší prezidentský kandidát Róbert Fico, ponúka na predaj celé Slovensko. Text inzerátu: Predám výhodný pozemok v centre Európy s výmerou 49 036 km štvorcových za výhodnú cenu. Ako telefonický kontakt bolo uvedené číslo hovorcu NR SR Pavla Chovanca 02/59722463. Tento vtipný inzerát bol zdieľaný cez Facebook a za pár dní mal obrovské množstvo vzhliadnutí. To ma inšpirovalo, aby som pár dní na to sám uverejnil tiež veľmi vtipný inzerát na predaj volebného hlasu. Inzerát Roberta Fica som bral ako recesiu a už som aj na neho zabudol, ale pripomenul mi ho nedávno prokurátor, ktorý na mňa podal obžalobu.

Vedúci oddelenia korupcie na Špeciálnej prokuratúre JUDr. V.K. totiž podal sťažnosť voči rozhodnutiu sudcu Špecializovaného súdu, ktorý zastavil moje trestné stíhanie a žiada, aby o mojom inzeráte rozhodol Najvyšší súd. Prokurátor V.K. je totiž toho názoru, že: „inzerát bol zverejnený na špecializovanej inzertnej stránke BAZOŠ, ktorá má prepracovaný systém zverejňovania inzerátov, a to overenie serióznosti podávateľa inzerátu.“ Ďalej uvádza aj: „Táto stránka je známa tým, že inzerát zverejní až v prípade, že žiadateľ o zverejnenie uvedie kód, ktorý mu je zaslaný po uvedení telefónneho čísla. Prepracovanosť uverejňovania inzerátov a štruktúra ich stránky svedčí o vysokej profesionalite tvorcov a špecifickosti stránky. Pokiaľ by sa jednalo o recesiu, ako to uvádza obvinený obsah inzerátu by nebol reálne splniteľný“

Ako som už spomínal, inzerát „Roberta Fica“ som bral samozrejme ako žart, ale po oboznámení sa s názorom vedúceho oddelenia korupcie na Špeciálnej prokuratúre, ktorý má vyššie právne vedomie, som dospel k názoru, že je uvedený inzerát potrebné nahlásiť ako trestné oznámenie. Hlavné dôvody podozrenia vidím v spoľahlivosti a serióznosti stránky BAZOŠ, jej systéme overovania  osôb, ktoré podávajú inzeráty a tiež vysokou profesionalitou, ktorá zaručuje, že obsah inzerátu je reálne splniteľný! S poukazom na podobnosť mien osoby, ktorá inzerát uverejnila a aj tel. čísla na hovorcu NR SR sa nazdávam, že ak Najvyšší súd potvrdí tvrdenia pána prokurátora o tom, že inzerát na BAZOŠI treba brať vážne, tak bude lepšie ak inzerát preverí polícia. Keďže som na BAZOŠI už videl aj inzeráty, kde predávajúci ponúkali na predaj svoje manželky, deti, obličku či iný tovar, ktorého predávanie je u nás trestné tak oznámenie rozšírim. Predpokladám, že pán prokurátor nepozná facebookovú stránku Pi*oviny na bazoši s viac ako 14-tisíc fanúšikmi, ktorá sa venuje práve vtipným a recesistickým inzerátom na tejto inak serióznej stránke.

Začiatkom tohto roku som na BAZOŠI uverejnil ďalší „seriózny“ a „overený“ inzerát kde som v kategórii zvieratá ponúkol svoju manželku. Inzerát mi nechali uverejnený na maximálny možný čas, teda 2 mesiace platnosti inzerátu a mal viac ako 2.000 zobrazení. V sobotu som ho tam dal opäť, jeho text TU.

 

bazos3

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.