Založ si blog

Slováci chcú ubytovať moslimov, Rómov ale odmietajú!

„Cikána nepustíš, černoch Ti nevadí. Víš kolik može mít peněz takový cikán? … Hoši nic proti vám, lidi sů lidi, to je přeci jasné, pro mě je cigán jak černoch!“ Známa hláška z filmu Dědictví aneb Kurvahošigutntág mi dnes napadla počas príspevku o tom, že už aj Slováci sa pripájajú k pomoci utečencom tým, že si ich vezmú domov. Podľa iniciatívy „Ako ďalej“, ktorej zástupca sa dnes vyjadril v správach na Jojke sa tým vyrieši problém integrácie utečencov do spoločnosti tak aby nevznikali getá plné migrantov. Hneď mi napadol náš slovenský problém s integráciou Rómov! Prečo nás to doteraz nenapadlo? Prečo si neubytovať rómsku rodinu u nás doma? Moslimov si zobrať pod strechu chceme, ale vlastným občanom nejako nemá nikto chuť pomôcť!. Zástupcovia mimovládok, celebrity aj politici nás poučujú ako je potrebné pomáhať Rómom začleniť sa do spoločnosti, ale ešte som nepočul, že by si niekto zobral k sebe rómsku rodinu. Dokonca ani Paťa „Rytmusa „Vrbovského nenapadlo sa doma trochu s Darou potlačiť! Je síce pravda, že istý Oscar v Malackách skúša tento experiment spolužitia už pár rokov, ale doteraz sa nedokázal prispôsobiť inej kultúre.

Je mi trochu smutno keď vidím ako sa partia utečencov niekde v Rakúsku sťažuje na to, že sa „tlačia“ desiati v jednom stane. Chlapci moji, to ste ešte neboli v takej chatrči slovenského Róma! Tam ich spí 20 až 30 ľudí a dokonca aj v zime. Dokonca nemajú značkové tenisky, smartfóny ani drahé oblečenie. Kde sú preboha nejaké zbierky pre rómske deti? Prečo im nikto nenosí hračky, či oblečenie? Slováci sú hnusní rasisti, moslima si nasťahujú pod vlastnú strechu, ale Cigána nechcú! Dokonca som počul o prípadoch, kedy na hladné rómske deti čo si prišli po pár jabĺk do záhrady zavolali políciu! Pritom na Facebooku sa naše celebrity a politici predbiehajú v tom, že nakúpia jedlo a pitie pre migrantov a ešte ho aj odvezú do Rakúska. No jasné, z Blavy do Viedne to je bližšie ako niekde do Jarovníc, Žehry či Spišského Štvrtku. Sme a Denník N vyprodukuje denne 10 článkov o pomoci migrantom, ale o Rómoch sa momentálne píše len keď niečo vyparatia. Nič pozitívne! Preboha Slováci, vyzývam vás k ľudskosti!!!

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.