Založ si blog

Koľko lekárov zatkne polícia tento rok?

Tak nám tento rok začal pekne. Ďalší lekár má po vtákoch. Tentokrát ironicky ten čo vtáky vyšetruje. Policajti z NAKA zatkli včera primára urológie v Skalici. V decembri 2014 zatkli rovnako urológa Poláka a len pár mesiacov po ňom aj špičkového slovenského kardiochirurga a kandidáta na prezidenta Profesora Fischera. MUDr. Marenčák je síce prvý úlovok v roku 2016, ale rozhodne nie posledný! Z údajov NAKA som spravil stručný prehľad počtu obvinených lekárov od roku 2007 z ktorého je zrejmé, že štatistika nepustí a minimálne dvoch či troch lekárov bude treba do konca roka ešte do siete ulapiť.

Tabuľka obvinených osôb z prijatia úplatku za roky 2007 až 2014

* za rok 2011 sa počet obvinených lekárov neuvádzal (bolo obvinených 46 osôb v zdravotníctve – vrátane podplácania pacientmi)

Bez názvu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ako je z tabuľky vidno policajti si držia približne rovnaké počty obvinených osôb už celé roky (rozmedzie 20 až 50 osôb) a aj počty samotných lekárov sú si medziročne podobné. Ja si predstavujem takú policajnú poradu na začiatku roka asi takto: Šéf NAKA hovorí:  „Chalani, tento rok potrebujeme zase nejakého zlého lekára, čo berie. Zatýkajte však opatrne, nemôžeme zobrať desiatich, lebo nebude mať kto liečiť. Postačia dva či traja, ale potrebujeme nejaké známe meno ako bol ten somár, čo zobral kačky od Rómov minulý rok.“

PS: Nádhernú vetu povedala riaditeľka skalickej nemocnice pri zatýkaní jej zamestnanca. „Celá nemocnica vrátane mňa za ním stojíme! Ak sa však preukáže, že to bola pravda budem konať v zmysle zákona.“ V preklade to znamená: vieme, že berie ako každý, ale kým sa neprizná a kým mu to polícia nedokáže, tak ho budeme obhajovať a stáť za ním! Samozrejme lekári sa navzájom vždy podržia aj keď ide do tuhého, však? Ja len dúfam, že pán doktor nebude taký sprostý a nebude riskovať, že ako prvý lekár skončí za mrežami. Radšej nech sa inšpiruje jeho predchodcami a prijme dohodu o vine a treste, ktorá mu zaručí podmienečný trest! Lebo nezabudnite, nie každý lekár berie úplatky, ale každý obžalovaný berie dohodu o vine a treste!

 

 

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.