Založ si blog

Díleri drog ušli do Vietnamu – prokurátora za to odmenili!

Musím sa podeliť o fantastický príbeh novinárky Júlie Mikolášikovej, píše pre Aktuálne.sk. Policajti rozbili vietnamský drogový gang a súdy odsúdili 4 členov na  17, 13, 16 a 15 rokov väzenia. Po chybe prokurátora sa traja z nich dostali na slobodu a pravdepodobne ušli do Vietnamu. Prokurátora nadriadení písomne pokarhali a za trest ho preložili z okresnej na krajskú prokuratúru! Vitajte na Slovensku, v krajine neobmedzených možností. Dokonca jeden z odsúdených do roku 2010 pracoval pre ministerstvo spravodlivosti ako tlmočník.

Opäť si tak kladiem otázku, prečo keď mi naposledy policajti dávali pokutu 20€ za telefonovanie za volantom bola moja požiadavka na zmenu trestu 20€ na ústne pokarhanie pre policajtov neakceptovateľná? Včera dostal nejaký bývalý futbalista za pokus o vraždu svokra na základe viacerých nepriamych dôkazov 25 rokov basy – to málokto dostane za vraždu.

Podľa trestného zákona má policajt vybaviť trestné oznámenie, alebo podnet od občana do 30 dní. Podnet na podozrenie podvodu pri audiotexových súťažiach som poslal na prokuratúru 8.10. 2015 – do dnešného dňa 15. 1. 2016 sa mi nikto neozval. Na Slovensku je to tak. Zákony a právo tu platia len pre tie najspodnejšie vrstvy obyvateľstva. Tí hore majú svoje zákony!

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.