Založ si blog

Päť mladíkov brutálne znásilnilo dievča na Záhorí, časť. 2.

Presne 10 dní trvalo Generálnej prokuratúre kým sa zobudila! V predošlom blogu som vyjadril nepochopenie nad spravodlivosťou na Slovensku v prípade znásilnenia iba 16 – ročného dievčaťa. Nechápal som ani toho diletanta prokurátora, ktorý nenašiel dôvod na väzbu mladíkov a nechal ich ďalej poletovať na slobode. Ako to už u nás býva, Generálny prokurátor opäť videl Televízne noviny, zježili sa mu fúzy a začal konať. V tomto prípade bohužiaľ neskoro. Opravný prostriedok nie je možný! Podľa hovorkyne Generálnej prokuratúry: „V čase vyhodnocovania dôvodov väzby po zadržaní páchateľov mali byť tieto skúmané dôslednejšie“. Vyzerá to tak, že znásilnenie 16 – ročného dievčaťa asi nevzbudzuje potrebné dôslednejšie skúmanie. Možno nabudúce budú dôslednejší po znásilnení 5 ročného dievčatka! 

A to nie je zďaleka všetko, len v médiách som za posledné dni zachytil viacero pochybení zo strany polície:

12. 1.  policajti v Žiari nad Hronom chceli údajne (pokutovať) upozorniť vodiča idúceho v protismere na vypnuté svetlá, pričom bez smerovky odbočili doľava a spôsobili 2 škodové udalosti

14. 2. policajt a policajtka v Žiari nad Hronom sa pusinkovali priamo vo výsluchovej miestnosti – záznam unikol do médií

16. 2. vyšetrovateľ pochybil pri obvinení dôchodcu, ktorý poškodil 250 sedadiel v košickej MHD, zrušili mu obvinenie

19. 2. policajt Paška nevidí dôvod, aby nepracoval naďalej u polície – mlátenie ženy mimo služby odôvodňuje ako nutnú obranu

21. 2. žena pracujúca na polícii v Bánovciach nad Bebravou z obchode ukradla parfém za 7€ – hrozí jej iba pokuta za priestupok

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.