Založ si blog

Pridajte sa k môjmu trestnému oznámeniu!

Vážení čitatelia, chcel by som vás poprosiť. Ak ste vy, alebo niekto z vašich známych volali do audiotexových súťaží: Akčná výhra na TV Dajto, iQuíz na TV8 alebo Zábava na Slovak Sport a prevolali ste nejakú vyššiu čiastku, aby ste podali trestné oznámenie! U mňa osobne síce šlo len o pár €, ale urobil som to z princípu, aby toto okrádanie po toľkých rokoch konečne raz skončilo! Polícia totiž 13. 1. 2016 začala trestné stíhanie voči firme Mediatex, ktorá vyrábala tieto programy s podozrením, že zatiaľ neznámy páchateľ mal neoprávneným zásahom do počítačovej ústredne (to je ten počítač, ktorý mal náhodne vyberať z volajúcich do štúdia) mariť funkčnosť tohto náhodného výberu volajúcich čím im spôsobil škodu v zatiaľ nezistenej výške, ktorá však zatiaľ presahuje čiastku 26.000€!

Koncom minulého roku TV Markíza s uvedenom spoločnosťou prestala spolupracovať a aj súťaže na TV 8 sa nedávno vyparili. Mám dojem, že je všetko na tej dobrej ceste dať podvodníkom na frak a možno sa časom aj niekto dostane k svojim prevolaným peniazom. Mám totiž informácie, že sú ľudia čo takto prišli o stovky Eur volaním na audiotex. Prosím, nemudrujte o tom, že si to títo ľudia zaslúžia a uvedomte si, že cieľovka týchto súťaží sú hlavne dôchodcovia a sociálne slabšie vrstvy, ktoré často podľahnú možnosti takéhoto zárobku práve preto, že peniaze potrebujú.

Trestné oznámenie môžete poslať na kriminálnu políciu Okresného riaditeľstva PZ v Bratislave III. Ak by ste chceli nejaké bližšie informácie osobne, môžete ma kontaktovať na volebna_korupcia@azet.sk. Rád poradím a pomôžem.

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.