Založ si blog

Islamisti zo Slovenska zaútočili na Majstra N – zatiaľ slovne.

Celé moje detstvo varil žabí sliz a zabával deti v relácii Crn crn. Občas dal z roztopaše decku v štúdiu po hlave, alebo nadvihol sukňu Kvetke Horváthovej. Doteraz mu všetko prešlo ako nevinná zábava. Až kým neprišiel zabávať deti do Tatier na augustové Medvedie dni. Podľa web stránky islamonline.sk si totiž Jozef Nodžák (70r.) alias MAJSTER N dovolil na tejto akcii povedať: „Deti, chytro sem, skôr než dôjdu imigranti“.

Komunita slovenských islamistov a slniečkárov ho v diskusiách označila za rasistu, xenofóba, pedofilného úchyla až po koko*a. A tak jednoducho vznikol prvý slovenský strapatý neonacista. Tento nechodí v zelenom tričku, ale v bielom plášti. Vážne divná doba! Voľakedy sme si v škole hovorili vtipy o židoch, škótoch či cigáňoch. Dnes Vás takýto vtip môže stáť trestné stíhanie, stratu zamestnania, alebo aspoň niekoľko článkov v médiách kde z Vás urobia rasistu či xenofóba. Zbohom zdravý rozum!

Na záver by som chcel poprosiť všetkých islamistov na Slovensku, aby sa v rámci začleňovania do spoločnosti a akceptácie našich zvykov prestali oháňať falošným rasizmom presne tak ako to už roky robia naši Lakatošovci. Humor a satira je totiž súčasť našej kultúry a rovnako je jej súčasťou aj Majster N. Ja viem, časť z vás by ho rada kameňovala na námestí, alebo mu aspoň odsekla ruku či jazyk, ale už nie ste doma a treba si zvykať na našu kultúru, demokraciu a slobodu slova!

 

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.