Založ si blog

Archív: apríl, 2017

Gratulujem hokejistom k výhre! Črtá sa prekvapenie na MS v hokeji.

Všetci ste sa im smiali a podceňovali ich. Vo včerajšom zápase však chlapci ukázali, že ak sa kolektív zomkne tak občas môže prekvapiť. Nikto im neveril a predsa to dokázali. Samozrejme veľké zásluhy na víťazstve mám skvelý tréner. Uznávaný tréner a veľké meno hokejovej histórie, ktorý si spravil dobé meno aj v NHL a bez ktorého by nedokázali vyhrať. Tréner […]

Pokračovanie článku

Platíš vysoký účet za mobil?

Ako dlhoročný zákazník istého mobilného operátora som si povedal, že po 15 rokoch by nebolo zlé znížiť si cenu paušálu. Mám neobmedzené volania a SMS + internet v mobile a roky som platil faktúru vo výške 40€. Tak som šiel na pobočku a spýtal sa či ako verný zákazník mám možnosť nejakej zľavy. Pán mi víťazne oznámil 2 skvelé správy! Znížia mi paušál na […]

Pokračovanie článku

Vladko Weiss auto nešoféroval! Policajti vs. celebrity 0: 2 (strelci Weiss a Hrnko)

Tento týždeň dostali Kaliho psi zase na frak. Najprv sa zistilo, že na poslanca SNS Hrnka štekali neoprávnene a vodičák mu zobrali nezákonne. Policajti majú smolu, nemali by si dovoľovať na celebrity z NR SR a pobočníkov kapitána Danka. Druhá chyba je vyskakovať si do našich elitných športovcov. Treba si uvedomiť, že ak prešlo olympijskému víťazovi Martikánovi zabitie […]

Pokračovanie článku

Penále zo „Sociálnej“ poisťovne

Podnikám ako SZČO od roku 2004. Minulý mesiac sa mi podarila veľká vec – donútil som svojho mobilného operátora znížiť cenu paušálu zo 40€ na 20€. Nebolo to však tým, že som jeho VERNÝ dvanásťročný zákazník a za vernosť sa predsa odmeňuje, ale tým, že som sa vyhrážal odchodom ku konkurencii! O tom možno niekedy podrobnejšie… Minulý týždeň vo […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

V januári nula, vo februári 590 a v polovici marca už 3 000 ton. Ukrajinské drony prinútili Kremeľ pýtať si benzín od Lukašenka

V januári nula, vo februári 590 a v polovici marca už 3 000 ton. Ukrajinské drony prinútili Kremeľ pýtať si benzín od Lukašenka

27.03.2024 19:34

Jeden z vládnych zdrojov poznamenal, že rozhovory boli náročné, keďže Bielorusko uprednostňuje vývoz paliva na zahraničné trhy.

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.