Založ si blog

Vladko Weiss auto nešoféroval! Policajti vs. celebrity 0: 2 (strelci Weiss a Hrnko)

Tento týždeň dostali Kaliho psi zase na frak. Najprv sa zistilo, že na poslanca SNS Hrnka štekali neoprávnene a vodičák mu zobrali nezákonne. Policajti majú smolu, nemali by si dovoľovať na celebrity z NR SR a pobočníkov kapitána Danka. Druhá chyba je vyskakovať si do našich elitných športovcov. Treba si uvedomiť, že ak prešlo olympijskému víťazovi Martikánovi zabitie chodca a porušenie podmienky prezidentskou milosťou, alebo hokejistovi Sčurkovi dali za vraždu 6 rokov (asi toľko čo za krádež) tak elitnému strelcovi našej reprezentácie treba dať svätý pokoj!. Na cestách je predsa dosť bežných občanov, dôchodcov, podnikateľov či živnostníkov na ktorých sa môžu dopraváci beztrestne uspokojovať. Celkovo si myslím, že už pri zastavení auta by policajti ako prvé mali zisťovať, či šofér má kvalitného značkového obhajcu. V prípade, že ho má, by bolo lepšie vodiča ďalej nebuzerovať a nechať ho pokračovať v jazde. Takýmto spôsobom nebudú policajti vyzerať ako nepríčetní dementi.

Policajti totiž spravili v kauze veľkého športového vzoru našej mládeže veľkú chybu. Nikto im nepovedal, že drahé auto nášho reprezentanta nemusí mať vodiča, pretože proste jazdí samo. Jazdí len na výpary 9 opitých osôb.  Vyhláška ministerstva síce tvrdí, že šofér je ten, kto sedí za volantom, ale to už dávno neplatí. Každý poriadny čávo ako Vladko Weiss, alebo Michael Knight predsa má auto s autopilotom!

PS: Ja som tento článok samozrejme nepísal a na holokaust tiež nemám názor, nie som historik! 

 

knight-rider-nestandard2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

foto: auto.pravda.sk

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.