Úsmev Roba Kaliňáka

2. novembra 2014, winnetou, Nezaradené

kalinakTakto vyzerá úsmev ministra vnútra Róberta Kaliňáka keď sa dozvedel o tom ako štátny úradník ministerstva hospodárstva Ladislav Košecký platil z našich, štátnych peňazí svoje pokuty a rovnako si prenajímal drahé auto od svojej vlastnej firmy.„Toto je naozaj zábavne“ povedal minister pre TV Markíza pod ktorého spadajú vyšetrovacie zložky tohto štátu. Ide o sumy cca 12.000 a 14.000 Eur, teda žiadne fazuľky ako to bolo spomenuté v reportáži. Navyše štátny úradník bol celý čas kontrolovaný dozornou radou. Či v dozornej rade pracuje aj Steve Wonder a Andrea Bocelli sa mi nepodarilo zistiť. Mne osobne tak veselo pri pohľade ako sa tu všade kradne nie je. Najhoršie na tom je to, že to nie je ani prvý a ani posledný prípad a treba zopakovať slová klasika „Ako sa kradlo za Mečiara, kradlo sa aj za Dzurindu a kradne sa aj za Fica“.  Ja som sa tento týždeň tiež pobavil keď som si v tlači prečítal, že súd zamietol žalobu na exministra školstva Lászlóa Sz. z dôvodu pochybenia vyšetrovateľa pretože mu v spise k prípadu chýbali nejaké strany. Už menej som sa smial keď som sa dočítal že po Slovensku sa premáva podnikateľ odsúdený za dve vraždy, ktorý však po procesnej chybe je stále na slobode a polícia ho ani nehľadá lebo súd jej ešte nedoručil rozhodnutie. No nevadí pán minister, som rád že aspoň vy máte skvelú náladu keďže tu všetko funguje tak ako má.