Vyšetrovanie polície ukončené: nezvestný e-mail nenašli!

28. januára 2015, winnetou, Nezaradené

Ukradli vám auto, bicykel či kolobežku a nahlásili ste to na polícii? Ako to dopadlo? Podarilo sa policajtom vaše veci vypátrať?

Mne sa totiž stratil e-mail. Nie hocijaký a nie len tak hocikde. Stratil sa e-mail, ktorý chcel nahlásiť možnú korupciu spáchanú neznámym páchateľom, ktorý som poslal na špecializovaný policajný útvar Národnej kriminálnej agentúry ešte v lete 18. júla 2014. Kedže ma ani po dvoch mesiacoch od nahlásenia nikto nekontaktoval, tak som opätovne podnet nahlásil inému policajnému útvaru a obrátil som sa listom priamo na ministra vnútra JUDr. Róberta Kaliňáka, aby som zistil kde nastal problém, kedže e-maily by sa na polícii strácať nemali. Ak by sa strácali niekde na žandárskej stanici v  Hornej Dolnej, tak by som to azda ako občan pochopil.

Včera mi konečne odpísali z inšpekcie ministerstva a oznámili výsledok kontroly pátrania po mojom nezvestnom e-maily: Dávam na vedomie, že formami a metódami kontrolnej činnosti nebolo možné z dôvodu obmedzených kapacitných možností systému elektronickej pošty Ministerstva Vnútra SR a prebiehajúcej migrácie tohto systému v mesiaci júl 2014, počas ktorej dochádzalo ku krátkodobým výpadkom e-mailovej komunikácie preukázať doručenie Vášho e-mailu zo dňa 18. 07. 2014.

Ja mám s tými policajtmi proste smolu. Práve vtedy keď napíšem e-mail oni majú krátkodobé výpadky systému a práve vtedy ešte aj robia údržbu. Chvalabohu, že policajti pri vyšetrovaní používajú ešte klasiku, teda papierovú formu, pretože si neviem predstaviť ako by sa strácali omnoho dôležitejšie e-maily, napr. s dôkazmi vo veľkých kauzách. Po mojej skúsenosti odporúčam komunikovať s Políciou SR výhradne osobne, telefonicky alebo poštou.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx