MDŽ zajtra strávim na polícii. Vyšetrovanie audiotexových hier pokračuje!

7. marca 2016, winnetou, Audiotexové podvody v TV Nezaradené

Pamätáte si ešte ako som v roku 2014 predával volebný hlas v prezidentských voľbách? Video Janka Tribulu TU. Aj keď z mojej strany šlo o recesiu a zároveň pokus „zobudiť“ policajtov pri odhaľovaní kupčenia s hlasmi, celé to vypálilo inak. Za niekoľko dní po odvysielaní reportáže TV Markíza o mojom inzeráte na Bazoši ma navštívila policajná elitná jednotka NAKA, ktorá spravila domovú prehliadku, skopírovala počítače a zobrala si so sebou môj telefón aj tablet. Onedlho ma ich vyšetrovateľ obvinil ako prvého Slováka v histórii z volebnej korupcie. Celá kauza trvala skoro dva roky až kým ju Špecializovaný súd v Banskej Bystrici a následne Najvyšší súd Slovenskej republiky zastavil z dôvodu, že nejde o trestný čin!

Keď som sa po týchto skúsenostiach so slovenskou spravodlivosťou pustil do boja s audiotexovými súťažami v televíziách čakal som podobne rázne policajné manévre aj v tomto prípade. Viac ako dva mesiace som analyzoval telefonické hry na Markíze a TV8 až som začiatkom októbra 2015 poslal túto analýzu na Generálnu prokuratúru. Tá ju po preštudovaní poslala na Krajskú prokuratúru a tá zase na okresnú. Okresná prokuratúra ju potom poslala na kriminálku Bratislava 3. V januári tohto roku policajti začali trestné stíhanie s podozrením, že niekto v televízii manipuloval s prepájaním telefonátov do hry takým spôsobom, že počas relácie nebolo možné dovolať sa. Televízia prepájala len jedného výhercu vždy v poslednej minúte hry! Denne sa tak dalo na telefonátoch spoplatnených 2€ tarifou za zavolanie zarobiť tisíce Eur. V utorok 8. marca ma chce polícia vypočuť ako svedka celého prípadu. Aký je teda rozdiel rýchlosti vyšetrovania našich policajtov pri kauze obyčajného človeka a „predaja“ jedného volebného hlasu za 10 či 50€ a prípadu podvodných súťaží veľkej firmy, ktorá tu roky inkasuje od občanov Slovenska tisíce Eur? 

Kauza volebný hlas:

07. 3. 2014 uverejnenie inzerátu 1. deň

14. 3. 2014 začatie trestného stíhania 7. dní!

21. 3. 2014 výsluch mňa ako svedka v prípade 14. dní!

24. 3. 2014 obvinenie mojej osoby z trestného činu 17. dní!

 

Kauza audiotexové súťaže:

07. 10. 2015 podanie podnetu na Generálnej prokuratúre 1. deň 

20. 01. 2016 začatie trestného stíhania 113. dní!

08. 03. 2016 výsluch mojej osoby ako svedka 151. dní!

??. ??. 201? obvinenie z trestného činu

 

mmm