Platíš vysoký účet za mobil?

27. apríla 2017, winnetou, Nezaradené

Ako dlhoročný zákazník istého mobilného operátora som si povedal, že po 15 rokoch by nebolo zlé znížiť si cenu paušálu. Mám neobmedzené volania a SMS + internet v mobile a roky som platil faktúru vo výške 40€. Tak som šiel na pobočku a spýtal sa či ako verný zákazník mám možnosť nejakej zľavy. Pán mi víťazne oznámil 2 skvelé správy! Znížia mi paušál na 35€ a ako verný zákazník si môžem zobrať dotovaný telefón už po roku a pol miesto bežných 2 rokov. Tak som sa pobral preč…

Na internete som si prečítal pár diskusií, kde radili ako postupovať v takomto prípade a dozvedel som sa aj to, že u konkurencie takýto paušál ponúkajú „prebehlíkom“ za 20€. Tak som to skúsil podľa návodu. Zavolal som na zákaznícku linku môjho operátora informáciu, že môj paušál skončil a rád by som pokračoval ak mi ponúknu dobrú cenu, pretože konkurencia mi ponúka 50% zľavu. Operátorka si to poznačila a prisľúbila, že sa mi niekto ozve.

Na druhý deň mi zavolali z retenčného oddelenia, s pánom sme si situáciu vysvetlili a navrhol mi novú cenu paušálu 19€. Ostali mi nekonečné volania aj SMS, jediná zmena sa týkala zníženia dát na internet, ktoré som samozrejme doteraz naplno nemíňal.

Takto teda vyzerá starostlivosť mobilného operátora o verného zákazníka a regulácie cien spôsobená konkurenciou v praxi!