Exkluzívne: telefonát Roberta F. a Antonína V.

23. februára 2019, winnetou, Nezaradené

Konečne sa mi podarilo predbehnúť Moniku T z Denníka M a priniesť vám prepis telefonického hovoru istého Róberta F. s Antóniom V. zo zeme kde nič nie je. Prepis mi exkluzívne poskytol taliansky prokurátor Kečupícso Bombardelíny:

RF: Zdravím António, ako na východe?

AV: Ahoj Roberto. Mám sa fajn. Len škoda tej nedostavanej diaľnice čo roky sľubuješ! Odkedy je v Trebišove syfilis, musím jazdiť do Humenného.

RF: Počuj Tónko nemôžeš nám zase poslať pár kíl banánov? Moji ministri keď si nedajú banán ani nechcú pracovať. Tá posledná zásielka boal super, síce sa jednému púšťala krv z nosa, ale zase Janči si pochvaľoval, že mal erekciu ešte aj na ceste späť z Galanty keď bol pozrieť dievčatá v špinavom dni.

AV: Jasné Róberto, čo by som pre Teba neurobil. A môžem aj ja niečo poprosiť? Mám jednu kámošku, strašne slušné šikovné dievča. Na vysokej mala samé jednotky, teraz má zase pekné trojky a hľadá robotu. Nepostaráš sa o ňu? Mohla by Ti radiť, lebo vie dobre radiť rýchlosti v traktore. Aj bez medziplynu. Pošlem ju rovno s banánmi do Bratislavy.

RF: Samozrejme. Kamaráti si majú pomáhať. Len Ťa poprosím aby ste už nejazdili na Ferrari po Trebišove, lebo tu v bratislavskej kaviarni to nerobí dobré meno. Grófka sa nám sťažovala, že pútate pozornosť a nechceme, aby si to všimol nejaký mladý novinár a zbytočne sa v tom rýpal.

AV: Okey Robko, nabudúce keď pôjdem do Kauflandu tak si zoberiem taxík

RF: Dobre Tónko, musím končiť, idem behať so psom. Pa pa

aktualizované o 14:30 celý rozhovor má vraj zaznamenaný Vlado Mečiar na diskete