Ďalšie obvinenie poslanca Oľano: Znásilnenie!

28. mája 2021, winnetou, Nezaradené

Poslanec za stranu OĽANO Erik Ňarjaš zdieľal na internete vtip od modelky Simony Krainovej v znení:

„Mami? Vy ste s tatinom chceli radšej chlapčeka, alebo dievčatko?“

„Zlatíčko, ja som si len chcela nad vaňou umyť vlasy“

Samozrejme ja  by som takýto vtip ako poslanec NR SR radšej nezdieľal. Rovnako ako vtipy o rómoch, blondínkach, policajtoch či židoch.

V pondelok na to reagoval predseda strany Spolu Juraj Hipš na svojom facebooku SPOLU – občianska demokracia. Upriamte prosím pozornosť na slovo demokracia v názve strany! Ten tvrdí, že vtip je primitívny a vulgárny. Nie som odborník na vtipy, ten môj verejný o predaji volebného hlasu na Bazoši riešili naše súdy ako volebnú korupciu dva roky. Tak uznávam, že niekedy môže byť vtip aj na hranici zákona. Tento by som nazval erotický.  Pán Hipš napísal, že z toho vtipu mrazí a jeho pointou je znásilnenie ženy. Je to tak hrozné, že podľa neho by ho nemal hovoriť ani ožratý chlap v krčme. S pánom Hipšom musí byť obrovská sranda. Ďalej napísal, že normálny človek sa nad takým vtipom nemôže zasmiať.

Takže takto, vážený pán predseda – ja som sa zasmial a zasmial som sa aj na jeho staršej verzii, kde žena hovorí, že chcela len utrieť podlahu. Mne to príde vtipné a skôr sa obávam tej Vašej zvrátenej predstavy pri čítaní vtipu v štýle: čo sa babe chcelo to sa jej prisnilo. Ešte raz opakujem, že ide o vtip! Neviem ako to vyzerá u Vás doma, ale prezradím Vám možno príliš osobný a intímny pohľad na sexualitu. Mne sa už párkrát stalo, že som natrafil na manželku v kúpeľni ako v legínach na štyroch umýva sprchový kút. Nejdem to ďalej podrobne rozpisovať, ale stalo sa nám, že z tejto situácie vznikla „intímnosť“ k spokojnosti oboch strán! To sa podľa mňa v zdravom partnerskom vzťahu stáva, prečo za tým vidíte hneď znásilnenie je skôr na návštevu psychológa. Fakt si myslíte, že Simona Krajnová by sama zdieľala vtip s pointou znásilnenia?  Najhoršie na tom všetko je to, že nejde o ojedinelý názor tohto pána, nakoľko sa našlo pár jeho fanúšikov, ktorý v debate (príspevok je stále zapnutý a verejný) tento vtip posudzovali ako keby tá situácia reálne vznikla a mám pocit, že by sa našli aj dvaja či traja menej príčetní voliči tejto strany, čo by to šli nahlásiť na políciu. Úprimne poviem, že ma táto story naozaj nahnevala, už len z princípu ak predseda strany ktorá má v názve DEMOKRACIU píše takéto bludy. Spomenul som si na svoje roky na základnej škole, keď sme sa báli povedať nejaký vtip na Gustáva Husáka, lebo vraj by nás zatvorili do polepšovne. Takto sme sa s humorom posunuli za 30 rokov???

A na záver ešte ďalší vtip pre „konzervu“ Hipša:

Rozprávajú sa dve priateľky.

„Dnes ráno som chcela vybrať mrazené kura z mrazničky, ale keď som sa nahla, tak manžela to tak vzrušilo, že mi nadvihol šaty a pomiloval ma“ Tá druhá sa pýta: „Veď to je super nie? Čo Ti na tom vadí?“ „No mala si vidieť tie vystrašené pohľady ľudí v Kauflande.“ 

PS: prepáčte ten primitívny názov blogu, ale keby som napísal, že Juraj Hipš, alebo predseda strany Spolu niečo napísal, tak by nikto nevedel o kom hovorím