Český Dezider Floyd a policajné zásahy

24. júna 2021, winnetou, Nezaradené

Ahojte diskutujúci, aj vy sa tak potíte ako ja? Inak je zaujímavé, že v ČR sa posledné dni preberá kauza „Dezider Floyd“ pričom u nás na Čas.sk je najčítanejší článok za posledné dni – utopenie 18 násťročného podnapitého rómskeho neplavca v štrkovisku pri Poprade. Čo sa týka toho narušeného občana z ČR, odporúčam pozrieť video krátko pred policajným zásahom, kde vidieť človeka so správaním zvieraťa (alebo naopak) ktorý rozbíja autá a vydáva zvláštne zvuky podobné chrčaniu (vraj nejaké drogy) , ktoré potom opakuje aj pri zásahu policajtov – pre niekoho to môže vyzerať ako dusenie, ale chrčal rovnako aj predtým. Nemyslím, že verejná mienka bude fungovať rovnako ako v USA, v ČR ešte nemali prezidenta rómskeho pôvodu na rozdiel od Obamu. Ani neviem, či tam majú nejakého známeho Róma – ja poznám len speváčku Veru Bílu (RIP) a nejakého holiča (po novom barbera) čo strihá nášho Rytmusa. Mňa však napadol výborný spôsob ako takéto zásahy polície urobiť efektívne a rozhodol som sa môj nápad napísať aj našej polícii – napíšem Vám ich reakciu ak sa ozvú.

Podobný zásah bol aj v Martine kde nejaké sfetovanec s nožom zabil učiteľa na škole a potom napádal ľudí na ulici a ak ste videli zásah polície (s veľkým šťastím sa im ho podarilo trafiť) alebo aj v Bratislave na Obchodnej ulici. Ja navrhujem polícii lacný a efektívny spôsob spacifikovať útočníka – použitie odchytovej sieti na zver. Je to lacnejšie ako pištole a paralyzér. Policajt nemusí útočníka vôbec chytať, stačí sieť na neho hodiť a on sám sa do nej zamotá a prípadne zranenia si urobí sám. Výhoda je nízka cena, teda odpadne problém s drahým tendrom. Sieť je ľahká a dobre sa s ňou pracuje keďže policajti zasahujú v dvojici a pri silnejšom útočníkovi by si dvaja 50 kilový policajti dosť pomohli.