Očkovanie kvôli reštaurácii?

5. novembra 2021, winnetou, Nezaradené

Jedna reštaurácia v Banskej Bystrici dala na Facebook oznam:

Už len 250 očkovaných v kategórii + 50 a my ostaneme otvorení! 

My budeme mať prácu a vy jedlo na tanieri. Zamyslite sa!

Očakávane sa na nich spustila lavína kritiky a ja sa pridávam: len idiot by sa dal očkovať preto aby mohol ísť jesť do reštaurácie!!!

Ja osobne som si dal vakcínu pre svoju ochranu a hlavne preto, že viem aké stravovanie by mi poskytla Rooseveltova nemocnica v B. Bystrici.

Veľmi ma pobavil nedávny príspevok na sociálnej sieti, kde niekto napísal, že vakcína nepomáha lebo jeho kamarát 2x očkovaný leží už týždeň doma s teplotami 39!... niekto iný mu na to odpísal: áno, to je tá hnusná vakcína…ležíš doma, nie v nemocnici na pľúcnej ventilácii.