Na školách sa šíri nechutný hoax o prezidentovi

22. decembra 2021, winnetou, Nezaradené

Ministerka Kolíková chce začať postihovať hoaxy (nepravdivé informácie) na internete. Ja som našiel dôkaz, že hoaxy sa šíria priamo na základných školách a to v učebnici schválenej pre 5. ročník ZŠ – Pravopisný semafor!

Dcéra mi večer doniesla na kontrolu úlohu zo Slovenského jazyka a skoro mi oči vypadli. V pracovnom zošite šíria medzi školákmi nepravdivý hoax o tom, že kapitánom našich zlatých chlapcov vo Švédsku bol Peter Bondra. Každý pritom vie, že pri každej našej medaile vrátane tej zlatej bol kapitán aktuálne prezident SZĽH Miro Šatan!!!  Inak celý zápas sme vyhrávali a iba v jeden moment Rusko vyrovnalo na 3:3 takže o akom obrátení skóre sa v tom článku hovorí?

Ironicky by som poznamenal, že je šťastie, že nám školy zavrela korona. Napísal som už aj ministrovi školstva či je to normálna situácia, zatiaľ bez odpovede, ale skúsim to znova aj keď som zistil, že ten súčasný je v tom nevinne a túto učebnicu schválili na výučbu počas ministerky Lubyovej za SNS v 2018. (tu je link) Tak už aspoň vieme kde zobral Andrej Danko hodnosť kapitána… ukradli ju Šatanovi.

Je teda dôležité ak chcete bojovať proti nepravdivým informáciám, aby niekto pred tlačou dokázal kontrolovať učebnice distribuované našim deťom. S pozdravom fanúšik zlatej éry nášho hokeja, ktorý má doteraz finálny zápas na VHSke. Nech Bože dá, nech Bože dá….