Uznávam, mýlil som sa v Ukrajincoch a prepadol som propagande médií!

8. apríla 2022, winnetou, Nezaradené

Včera som sa strašne za seba hanbil! Podľahol som propagande médií o utečencoch z Ukrajiny. Viem, že sa to môže stať každému aj človeku rozhľadenému za akého sa ja považujem. Ale ak stále čítate na internete tie isté veci: kufre plné peňazí, drahé autá, zlato…podľahnete.

Sedel som v Banskej Bystrici na námestí s kamarátom na terase. Vedľa nás zaparkovalo luxusné auto, ale to má dnes v meste každý druhý mladý chalan. Vystúpila však vysoká blondína v slnečných okuliaroch s nejakým mužom. Sadli si k vedľajšiemu stolu a začali sa rozprávať po rusky. Opäť som si kládol otázky, prečo bojaschopný muž nebráni svoju vlasť a sedí tu na káve s manželkou. Manželka si potom rozopla bundu a všimol som si že je celá ovešaná zlatom. Skoro ma rozdrapilo od zlosti, vybral som mobil a už som sa chystal ich odfotiť a poslať to ako ruský špión Blahovi na facebook, aby ma za to vybozkával ako kapitán Danko Sergeja Lavrova  a vtedy ma kamarát zastavil a vraví: neblázni Ty blbec, veď to je Nasťa Kuzminová

PS: ide o fikciu ktorá sa zakladá na reálnych skúsenostiach (Anastasia Kuzminová trikrát vyhrala zlato na ZOH)