Pani prezidentka Zuzana, všetko najlepšie k meninám

12. augusta 2022, winnetou, Nezaradené

Pani prezidentka Zuzana, všetko najlepšie k včerajším meninám! Veľa lásky, šťastia, tolerancie a duševného zdravia. Teda všetko čo chýba Vašim kritikom. Dlhšie som už nenapísal blog. Naposledy ešte v máji kedy som si čítal o dostrele systému S – 300 lebo každý dezolát o tom vedel toľko, čo o účinnosti Astry Zeneca po 2. dávke alebo teritoriálnom rozšírení Medveďa hnedého na Poľane.

Dnes som si tak z nudy čítal komentáre na FB, kde riešili nejakú internetovú postavičku menom Marek Šoun, ktorá ide kandidovať za SMER. Nejaký smerák ho tam porovnával s Pročkom, že ak môže byť poslanec OĽANO komediant, prečo by nemohol byť tento exot za SMER. Potom som narazil na kritiku odtrhnutého vagóna z OĽANO, ktorý hľadá nejaký voľný rušeň a kúpe sa pritom v potokoch TANAP-u. Vraj ide Romana, čo ju Igor našiel na schodoch, k rodine otecka Kollára. Niekto ďalší ju obhajoval, že je to lepšie ako Cigániková čo sa ukazuje v plavkách na jachte. Je vidno na Slovákoch ako hlboko klesli ak si vykrikujú navzájom voľbu zlodejov, amatérov a cirkusantov. V zúfalosti národa som už počul o vzkriesení Mikloša s Dzurindom a ich novej strane a čakám kedy niekto privolá z temnoty aj Mečiara so Slotom….