Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22. marca 2023, winnetou, Nezaradené

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním pravdy som došiel až k vojne v Juhoslávii a aby som ju pochopil, musel som sa vrátiť až k 1. sv. vojne a k Gavrilovi Principovi. Vrcholom získavania vedomostí bolo googlenie či je efektívnejšie mať tri Patrioty na Sliači, alebo má väčší dostrel S – 300 vka….

…. a potom mi môj syn, žiak základnej školy ukázal aplikáciu na výpočet kalorických jednotiek a ja som zistil, že dlhé roky mám nedostatok príjmu bielkovín (na 1 kg váhy by ste mali jesť min. 1 g ideálne skoro 2 g bielkovín) a zároveň, že pri príjme 3.000 až 5.000 kalórii denne ozaj neschudnem aj keď si dám večer 100 kľukov.

Rád by som vám priatelia / čitatelia odporučil nesedieť toľko za počítačmi ale choďte vonku na vzduch. Jar opäť prišla!  Zašportujte si, prejdite sa a hlavne venujte sa sebe a rodine. Hľadanie pravdy ktorá nikdy nie je čierna ani biela nemá veľký zmysel a ani efekt na spoločnosť.