Založ si blog

Rómovia opäť zachránili policajtom štatistiky!

Keď som minulý rok uverejnil inzerát, že predám hlas v prezidentských voľbách stal som sa historicky prvým Slovákom, ktorého „inteligenti“ zo špeciálneho útvaru Národnej kriminálnej agentúry (NaKA) obvinili za volebnú korupciu. Je síce pravda, že pár mesiacov predtým obvinili a odsúdili istého nezamestnaného Róma z Rimavskej Soboty, ktorý ponúkal svojim spoluobčanom za hlasy vo voľbách cigarety a zľavy na taxík. Ten sa však nerátal, bol to občan Maďarska.

Len pár dni po mojom inzeráte, paradoxne na prvého apríla, oslovil rómsky Vajda z Veľkého Medera spolu so svojou družkou poslankyňu SaS s ponukou, že zoženie vlastnou hlavou tisíce hlasov od svojich spoluobčanov. Táto podarená dvojica bola nakoniec jediná, ktorá skončila za kupčenie s hlasmi a predošlú problémovú minulosť vo väzení. Dovtedy najväčší prípad volebnej korupcie oznámila na tlačovke strana SaS a polícia si teda musela na svoju tlačovku ešte pár mesiacov počkať.

V septembri 2015 sa pred kamery posadil sám riaditeľ NaKA plk. JUDr. Daniel Goga, aby verejnosti odhalil ďalšie veľké ryby. Prvým bol kamarát vyššie uvedenej dvojice z okresu Dunajská Streda rovnako nezamestnaný mladý Róm s ktorým sa sa aj osobne stretol na Špecializovanom trestnom súde v Banskej Bystrici a ktorý dostal nápad osloviť priamo kandidáta na starostu s podobnou ponukou predať hlasy svojich spoluobčanov za balík Eur. Druhý prípad, ktorý riaditeľ NaKA spomenul bol z východného Slovenska, kde uplácal kandidát na starostu obce debničkou mäsa. Už som sa aj celkom hanbil v akej spoločnosti som sa ako vysokoškolsky vzdelaný živnostník ocitol a keď som si potom pozrel výročnú správu NaKA za rok 2014 a zoznam obvinených osôb aj som sa pousmial.

mix

 

 

 

 

 

 

 

 

Počul niekto z vás z médií o obvinenej starostke slovenskej obce za kupovanie hlasov? Ja totiž nie a to som sa touto témou minulý rok zaoberal extrémne podrobne. Veľmi by ma totiž zaujímalo, prečo sa polícia rada pochváli ak chytí Róma, ktorý upláca debničkou mäsa, alebo cigaretami, ale nemá potrebu sa pochváliť veľkou rybou akou je prvý starosta na Slovensku obvinený (pravdepodobne aj odsúdený) za volebnú korupciu! Mohol by som namietať aj svoje obvinenie, teda poslednú položku toho zoznamu, ktoré skončilo pre políciu fiaskom. Po rozhodnutí Špeciálneho a neskôr aj Najvyššieho súdu sa totiž nejednalo o trestný čin a policajti vyšetrovali niekoľko mesiacov zbytočne. Síce to spolu nesúvisí, ale podľa aktuálnych informácií riaditeľ NaKA vo svojej funkcii končí. Osobne si myslím, že skončiť aby mal aj horlivý prokurátor, ktorý sa ma snažil dostať do basy. Ktovie či bude rovnako horlivý aj keď bude treba obžalovať nejakého politika. Mám totiž dojem, že naša polícia a prokuratúra má gule len na bežných občanov ako obyčajný živnostník, či nezamestnaní Rómovia…

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?