Založ si blog

Archív: marec, 2023

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním […]

Pokračovanie článku

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú […]

Pokračovanie článku

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal […]

Pokračovanie článku
Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?