Založ si blog

Sexuálna výchova v škôlke – Satanova knižka pre deti.

O knihe „Satanovej“ ste už asi počuli, možno že ste ju nedávno aj zdieľali na Facebooku. Pred referendom to bol skvelý nástroj na strašenie občanov, ktorým sa nechcelo pátrať po tom aká je pravda v skutočnosti. Dnes ju opätovne vytiahol na svojom FB aj Slobodný vysielač. Včera som objavil na FB príspevok od istej slečny Natálie aj ja (celé meno tej hlúpučkej nešťastnice neuvádzam a zamazal som radšej aj jej inak peknú tváričku), vyzeral takto:

rk

 

Milá Natália

Vo svojom statuse tvrdíš, že ak nebude referendum úspešné tak z tejto knihy sa bude vyučovať v materských škôlkach. Mám pre Teba novinku, referendum skončilo krachom, ale nič z Tvojim účelových klamstiev sa nestane. Na Facebooku máš uvedené, že si študentka, alebo absolventka Katolíckej Univerzity v Ružomberku. To sa nebojíš, že za tie klamstvá raz zhoríš v pekle?  To si vážne myslíš, že v škôlke bude učiteľka čítať deťom o orgazme a masturbácii? Ja si myslím, že tá kniha je naopak skvelá. Je skvelá, ale nie pre deti v škôlke, ale práve pre takéto slečny ako Ty, aby sa konečne zoznámili so faktami na ktoré im už dozrel čas a ktoré nemôžu doma preberať so svojim rodičmi. V príspevku píšeš, že si mala česť sa s knihou zoznámiť. Som rád, že aspoň niekto ju čítal a že si kniha našla svoju cieľovú skupinu.

Základne fakty pre vystrašených rodičov škôlkarov:

Názov knihy je Moja prvá knižka o sexe a vyšla už v roku 2009, na stránke Martinus.sk nájdete aj iné podobné hlúposti, ale je len na rodičoch, akú knihu kúpia svojim deťom a v akom veku. Ja tiež doma deťom nečítam z kuchárskej knižky ani Mein Kampf od Hitlera.

Už v novembri 2014 sa vtedajší minister školstva Peter Pellegrini k tejto knihe a otázkam výučby z nej vyjadril takto: „Téma sexuálnej výchovy ako taká nie je začlenená do obsahu štátneho vzdelávacieho programu pre materské školy. Deti v rámci výchovno – vzdelávacieho procesu dostávajú iba informácie o rodine, rodinných vzťahoch, narodení dieťaťa – súrodenca. Ich súčasťou v žiadnom prípade nie sú sexuálne témy v takej podobe, ako ich prináša uvedená knižka,“ 

Je naozaj smutné čoho všetkého sú schopné niektoré extrémistické skupiny, aby si presadili svoj názor. Preto som aj ja referendum ignoroval.

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.