Založ si blog

Potrebujete 100€? Opäť vyhrala 70 ročná Magda!

Ak ste zvedavý ako dopadla ranná súťaž Akčná prehra na ktorú som upozorňoval vo včerajšom blogu tak tu je porovnanie. Včera som napísal, že v čase medzi 8:50 až 8:55 klesne suma zo 4 – cifernej na 3 – cifernú a že výherca zavolá v čase 8:58

Z 1000€ suma klesla na 500€ v čase 8:53 a následne o 8:55 na sumu 150€. O 8:58 sa do súťaže dovolala a vyhrala diváčka Magda.  Zaujímavé je však to, že táto pani vyhrala aj v auguste a rovnako vtedy reláciu moderovala slečna Lea a dokonca priebeh rozhovoru je nápadne podobný:

 

14. 10. 2015 o 8:58 – 79 sekúnd pred koncom hry!

Magda: Dobré ránko, je to Barcelona a Petrohrad

Lea: Áno, gratulujem. Koho máme na linke?

Magda: Magdu

Lea: Magdu? No vy ste ale šikovná, no tak sa tešíte výhre 150€, že?

Magda: Pravdaže sa teším!

Lea: A odkiaľ ste?

Magda: Koliňany, to je okres Nitra

Lea: To Neviem kde sú, to je dedina? To som ešte nepočula…

 

…ale počula milá Lea, veď pred 2 mesiacmi ste sa o Koliňanoch s Magdou už bavili:

 

24. 8. 2015 o 8:58 – 77 sekúnd pred koncom hry!

Magda: Haló, dobrý deň odpoveď je Topoľčany.

Lea: Topoľčany. Áno! Koho máme na linke?

Magda: Magda

Lea: Magdu máme na linke. A odkiaľ ste?

Magda: Z Koliňan.

Lea: Z Koliňan? To ani neviem kde to je.

Magda: Okres Nitra.

Lea: Aha no super a tešíte sa výhre 200€?

Magda: Áno veľmi.

Lea: A čo budete robiť s výhrou, prezraďte mi.

Magda: Odložím ju, budem mať 70tku tak budem mať za čo oslavovať.

Teta Magda, dodatočne všetko najlepšie k narodeninám!!! Chcel by som vidieť Vaše telefónne účty 🙂

magda2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akčná výhra s Leou 14. 10. 2015

magda1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akčná výhra s Leou 24. 08. 2015

 

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.