Založ si blog

Polícia sa uložila na zimný spánok.

Včera denník Sme uverejnil článok o stave v akom sa nachádza moje podanie na Generálnu prokuratúru ohľadne podvodu pri audiotextových súťažiach. Takže taká malá rekapitulácia ako fungujú naše orgány činné v trestnom konaní:

Podľa trestného poriadku SR má policajt po prijatí podnetu 30 dní na rozhodnutie, či podanie odmietne, začne ho riešiť, alebo ho doplní!

Podnet prišiel na Generálnu prokuratúru dňa 8. 10. 2015, tá ju po preštudovaní poslala na Krajskú prokuratúru, tá ju preštudovala a poslala na Okresnú prokuratúru, ktorá ju odstúpila na Okresné riaditeľstvo PZ Bratislava 3. Podnet strávil mesiac cestovaním po prokuratúre a konečne 9. 11. 2015 dorazil na bratislavskú kriminálku. Práve zajtra teda uplynie dvojnásobná zákonná lehota na rozhodnutie vyšetrovateľa. Kto má skúsenosti s našou políciou tak vie, že zákonné lehoty im vrásky na čele nerobia!

Podľa Rady pre vysielanie a transmisiu, ktorá kontroluje vysielanie televízií má televízia zákonnú povinnosť uchovávať svoje vysielanie po dobu 45 dní od vysielania pre účely kontroly porušenia zákona. Vie mi teda niekto vysvetliť ako sa policajti dostanú k potrebným záznamom, ktoré sa skartujú po 45 dňoch od vysielania ak 30 dní trvalo prokuratúre kým podnet dorazil k polícii a ďalších 60 dní si policajti iba prdeli do stoličky? Len by som pripomenul, že keď som na Bazoši uverejnil svoju ponuku na predaj volebného hlasu policajtom trvalo len niekoľko dní, aby získali od sudcu povolenie na prehliadku a nabehli mi v plnej sile do obývačky. To všetko kvôli obyčajnému podozreniu na volebnú korupciu, ktorá ani korupciu podľa zákona nebola. Kde stratili policajti tie povestné gule?

Komu teda naši policajti naozaj pomáhajú a koho tu naozaj chránia? 

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Russia Military Official Arrest

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

Atény / Sahara / Prach / Akropola /

Atény sa opäť zafarbili do oranžova, prach zo Sahary pohltil aj Akropolu

24.04.2024 13:43

Meteorológ Kostas Laguvardos výhľad z jednej meteorologickej stanice prirovnal k pohľadu na Mars.