Založ si blog

Päť mladíkov brutálne znásilnilo dievča na Záhorí

Dvaja mladíci (vek 23 rokov) znásilnili 16 ročné dievča na Záhorí. Počas znásilňovania jej asi na spestrenie aktu do pošvy strkali aj rôzne predmety. Navyše ďalší traja vo veku 18 rokov sa na všetko prizerali a celé znásilnenie si natáčali, aby ho neskôr mohli zavesiť na Facebook!

Na prípad včera upozornila TV Markíza s tým, že mladíkov vyšetrujú na slobode. V čase kedy dievča pravdepodobne leží v nemocnici, alebo sa snaží dať psychicky dokopy doma si mladíci veselo pobehujú na verejnosti. Podľa hovorcu krajskej prokuratúry v Trnave Mojmíra Hunu „nebol u nich zistený žiadny z dôvodov, ktorý by odôvodňoval podanie návrhu na vzatie do väzby“. Sudcovi stačilo to, že sa k činu priznali, chodia riadne do školy a majú trvalý pobyt! Chce sa mi grcať z tejto slovenskej spravodlivosti! Nie je to tak dávno, čo sa prokuratúra snažila neúspešne dostať do basy Jána Sloptu z podozrenia na požitie alkoholu za volantom. Na druhej strane piatim prasatám väzbu ani nenavrhne? To si vážne prokurátor myslí, že títo chlapci majú normálne chodiť do školy akoby sa nič nestalo?  Čo je toto preboha za štát, ak človeka obvineného zo znásilnenia, ktorý sa navyše aj prizná jednoducho nechajú pobehovať ďalej v uliciach a čakať kedy to zopakuje znova? Mám dojem, že tu nebola znásilnená len nejaká dievčina, tu sa pravidelne znásilňuje slovenská spravodlivosť!

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Boris Beňa

Šutaj Eštok: Beňu v Kongu zadržali podľa informácii zo SIS pre podozrenie zo špionáže

18.04.2024 10:50

V roku 2021 bol Beňa odsúdený na trojročný trest s podmienečným odkladom na päť rokov.

CDC-Gathany-Aedes-albopictus-1  1

Invázneho ázijskeho komára prvýkrát potvrdili v Košiciach

18.04.2024 10:38

Ide o pomerne veľkého komára a potenciálneho prenášača vírusov vrátane vírusu západonílskej horúčky.

Constanta, NATO, protivzdušná obrana, Rumunsko, vojaci, Mihail Kogalniceanu

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

18.04.2024 10:35

Rumunsko v posledných rokoch masívne investovalo do obrany.