Založ si blog

30. 000€ najvyššia udelená pokuta za audiotexové podvody!

Rada pre vysielanie a retransmisiu včera udelila doteraz najvyššiu pokutu za podvodné audiotexové súťaže. Pokutou 30.000€ ocenila snahu televízie TV8 zarábať na naivite niektorých Slovákov! TV8 ešte minulý rok vysielala zábavno súťažné audiotexové hry dvakrát denne a vyrábala zároveň aj vedomostné kvízy pre TV Dajto a iné televízie. Po tom, čo som upozornil Generálnu prokuratúru na ich nekalé praktiky sa začalo v januári tohto roku trestné stíhanie za manipuláciu s prepájaním divákov do štúdia a za trestný čin podvodu. Televízia Markíza, resp. TV Dajto ukončila spoluprácu s touto firmou koncom decembra a samotná TV 8 pred pár mesiacmi radšej stiahla z vysielania aj všetky svoje „vedomostné“ kvízy. Nakoľko tieto šmejdácke súťaže vysiela momentálne každý deň doobedu Joj Plus, TV Doma aj TV Dajto tak ešte raz vás všetkých vystríham aj napriek lákavým výhram až 10.000€: nevolať, nevolať, nevolať! Sám som zvedavý dokedy budú riaditelia TV Markíza a TV Joj uprednostňovať zárobok televízie nad klamaním vlastných divákov!

Viac o pokute si môžete prečítať v článku z Mediálne.sk

rvr

 

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.