Založ si blog

Podvodníčka Zuzana z Prievidze okradla 650 ľudí.

Pred 6 rokmi som vydražil na webe mimiaukcie.sk  notebook za 160€ od istej Zuzany Schwarcovej s Prievidze. Manželka cez tento portál bežne nakupuje, tak som aj tentokrát peniaze bez problémov poslal dopredu. Zuzana mi poslala číslo účtu s tým, že keď peniaze dorazia, notebook pošle. Bolo to ešte v januári 2011. Notebook mi stále neprišiel… Neskôr som cez internet vypátral ďalšie obete tejto „podnikateľky“ a zistil, že peniaze som poslal nejakému občianskemu združeniu Vaša obec z Prievidze. Svoju komunikáciu a zistenia asi od 20 ľudí som poslal aj na obvodné oddelenie PZ Prievidza, kde už vraj pani vyšetrovali. Ja som mal na rozdiel od iných šťastie, lebo vyhrážaním sa políciou mi Zuzana peniaze asi po mesiaci vrátila.

Včera TASR vydala takúto správu: Dovedna šesť rokov strávi vo väzení 33-ročná Zuzana Schwarcová z Prievidze za internetové podvody, ktorými poškodila 650 ľudí. Rozhodol o tom tento týždeň Okresný súd (OS) v Prievidzi, ktorý obvinenej uložil nepodmienečný trest odňatia slobody v trvaní tri roky. Za časť skutkov už bola na trojročný nepodmienečný trest odňatia slobody právoplatne odsúdená v decembri 2016, informoval TASR hovorca súdov v Trenčianskom kraji Roman Tarabus. „Žena na základe podvodných inzerátov pod zámienkou predaja mobilných telefónov a notebookov rôznych značiek za výhodné ceny vylákala v rokoch 2010 až 2013 a v roku 2016 od poškodených ako zálohy za tovar rôzne sumy v celkovej výške 48.580 eur,“ uviedol Tarabus. Inzeráty podľa neho zverejňovala na portáloch bazos.sk, aukcie.sk, aukro.sk a onetwosold.sk, pričom využívala na komunikáciu rôzne emailové adresy, rôzne telefónne čísla a peniaze jej poškodení zasielali na účty vo viacerých bankách aj poštovými poukazmi. Navyše Okresný súd v Prievidzi sa zaoberá ešte jednou obžalobou pre pokračovací zločin podvodu, v tejto trestnej veci figuruje ďalších 22 poškodených a je teda možné, že Zuzane sa trest ešte zvýši!

Mňa v tomto prípade zaujala jedna vec. Policajti už v roku 2012 vedeli o Zuzane Schwarcovej všetko, vedeli kto to je, kde býva aj čo robí. Prečo teda trvalo toľko rokov kým jej „podnikanie“ zarazili? Ak by konali ráznejšie a podvodníčku obvinili po roku či dvoch tak teraz nemuselo byť poškodených skoro 700 ľudí. Keď som  pred 3 rokmi zverejnil inzerát, že predávam volebný hlas tak po týždni mi nabehli policajti do domu a bez problémov zobrali aj tablet aj telefón na expertízu a bol som vybavený. Na čo čakala naša polícia pri Zuzane niekoľko rokov? Alebo je to tak, že naša polícia buzeruje len slušného občana a podvodníka čo okráda ľudí nechá behať po slobode? Verím tomu, že ak by Zuzana okradla ľudí o 5.000.000€ tak nesedí teraz v base ale v Národnej rade. Pomáhať a chrániť!

SMS správy od bezcharakternej Zuzany Schwarcovej:
zuza1 zuza2 zuza3

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.