Založ si blog

Opitý exvyšetrovateľ Gorily zaspal za volantom

Náčelník  bratislavskej mestskej polície a bývalý vyšetrovateľ Gorily vo štvrtok večer pri ceste z Bratislavy domov do Slovenského Grobu (cca 25 km) zaspal za volantom a havaroval. Policajti mu pri dychovej skúške namerali menej ako 1 promile – trestnému činu sa vyhol, ale závažný priestupok ho stál miesto náčelníka u primátora Valla.

Keď sa takáto blbosť podarila napríklad bývalému primátorovi Popradu, tak som sa pousmial. Stať sa to môže každému, ale …. bývalý policajt? To nemá dreger, aby si pred jazdou sám skontroloval či môže sadnúť do auta? Zbytkový alkohol 0,8 promile vo štvrtok večer? … No a teraz tú o Červenej čiapočke 🙂 Ja mávam zbytkový alkohol ráno po ťažkej noci. Vo videu, ktoré Gajdoš nahral ako ospravedlnenie opisuje celú udalosť v podstate tak, že len šoféroval domov pričom zaspal počas jazdy, nabúral  a nakoniec mu hliadka prekvapivo namerala alkohol. Opisuje to ako keby mu do cesty vbehol zajac.  Nejako mi chýba vysvetlenie, či chlastal počas práce, alebo hneď po práci aj keď vedel, že potom pôjde autom. No hádam sa mu to stalo prvýkrát 🙂

Nemám potrebu si kopnúť do náčelníka MsP, ale mal som ho za človeka, čo Gorilu nevyšetril, lebo mu hádzali pod nohy polená. Po tejto udalosti si viem predstaviť, že problém mohli byť aj jeho vlastné schopnosti. A je to škoda, lebo schopných policajtov máme málo. Podľa toho ako ho ospevovali naše médiá, mohol onedlho zasadnúť na stoličku po Lučanskom…

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

francúzsko, polícia

Vo Francúzsku zomrela školáčka na infarkt, útočník predtým pobodal jej spolužiačky

19.04.2024 11:55

Škola bola uzavretá po útoku muža s nožom na dvojicu školáčok.

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05, aktualizované: 12:03

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.