Založ si blog

Matovič z hrušky dole!

Obľúbená fráza Igora Matoviča „z hrušky dole“, ktorú tak používa pri označení svojich politických protivníkov sa teraz náramne hodí! Premiér vyzerá posledné dni na mašľu, ale čo dnes predviedol v rádiu Expres už bolo tragické. Sám sa označujem za sympatizanta tejto koalície a dokonca som Igora pred rokmi potiahol svojim krúžkom na kandidátke SaS, ale musím povedať, že mentálne nemá na funkciu premiéra. Dnes v Exprese povedal len jednu rozumnú myšlienku: asi nie som dobrý premiér!  Matovič je ideálny vodca opozície a bojovník voči korupcii, ale jeho voliči (naposledy som ho nevolil) mu tentokrát zavesili na krk príliš ťažké závažie.

Je to škoda, pretože mám dojem, že konečne máme vládu, kde polícia začala konať a v base končia veľké ryby. Jediná šanca udržať aspoň na rok či dva túto koalíciu, je vymeniť premiéra! To je však kompetencia OĽANO a bohužiaľ systém tejto „strany“ výmenu veľmi neumožňuje. Možno by Igora mohli dotlačiť do výmeny jeho dcérky, často dá na rady školáčok a mohol by tak v kľude užívať sviatky Vianoc.

V Oľano je veľa šikovných ľudí čo by premiéra zastúpili, navrhujem líderku strany Mária Šofranko, ktorá toho povedala menej ako poslanec Krupa od Kotlebovcov…príp. by úlohu premiéra lepšie zahral aj zabávač Jožo Pročko.

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.