Založ si blog

Opice bez rúška v LIDL

Milé opice a chuligáni z LIDLa, každý súkromný priestor si môže majiteľ označiť bežne používanou nálepkou zákazu ako sú na obrázku a obmedziť akokoľvek vstup! V banke je zákaz vstupu so zbraňou, na nuda pláži je zase zákaz vstupu v plavkách a na čerpacej stanici nemôžete fajčiť. Každý normálny človek tieto zákazy rešpektuje a dodržiava. Ak prídete do banky so samopalom, je pravdepodobné, že vás policajti vyvedú vonku a darmo budete bľačať ako ovca, alebo na nuda pláži vás za uši vyvedú samotní nudisti. Ďalší príklad je občan, ktorý pod zámienkou nakupovania rožkov príde do obchodu s vytlačenou prísahou policajta o veľkosti A4, zapne si mobil a snaží sa provokovať tým že zablokuje normálnych občanov. Mnoho z vás sú po pozretí pár videí na youtube aj odborníci na trestné a ústavné právo, ale majú problém pochopiť kreslené piktogramy: nech sa páči vzdelávajte sa:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS: opravil som prvú vetu, nakoľko pár nevzdelancov v diskusii začalo uvádzať rôzne realite odtrhnuté prípady obmedzenia vstupu napr. rómom

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.