Založ si blog

Obvinený Kaliňák – dekan práva Eduard Burda má pravdu, ale. . .

Dnes v TV všetci smeráci vzrušene odkazovali na vyjadrenie dekana Právnickej fakulty Burdu, ktorý sa vyjadril k obvineniu Roba Kaliňáka, že je nadhodnotené a malo byť kvalifikované ako prečin a nie ako zločin. Pán dekan má možno pravdu, ale treba si uvedomiť, že pánom trestného stíhania je vyšetrovateľ, resp. prokurátor! A ako to fungovalo za ministra Kaliňáka v roku 2014, keď ma obvinili z trestného činu volebnej korupcie na základe inzerátu na Bazoši a reportáže TV Markíza? Celé moje trestné stíhanie šlo jednoducho zrušiť poukázaním na §10 Trestného zákona: Nejde o prečin, ak vzhľadom na spôsob vykonania činu a jeho následky, okolnosti za ktorých bol čin spáchaný, mieru zavinenia, pohnútky páchateľa je jeho závažnosť nepatrná! 

Tvrdohlavý prokurátor slúžiaci strane SMER SD, ktorú zjavne môj inzerát dehonestujúci kandidáta na prezidenta Fica pobúril (Fico prehral v 2. kole s neznámym Andrejom Kiskom). Ten trval na svojom a obvinenie hnal na Špecializovaný trestný súd, kde mu sudca okrem iných skutočností rovnako poukázal na daný § 10. Rozkaz však znel jasne a tak sa prípad posunul až na Najvyšší súd, kde ďalší traja sudcovia (vrátane sudcu Ha-ra-bi-na) uznali, že nejde o trestný čin. Celý tento právny cirkus trval 2 roky! Našťastie som túto ich hru nemusel hrať vo väzbe, kde je teraz vtedajší minister vnútra Kaliňák. Toľko k zákonom pán dekan Burda a k ich uplatňovaní v praxi….čo si SMER za tie roky navaril, teraz musí jesť a preto dnes Robo Kaliňák nemôže oslavovať meniny svojho druhorodeného syna Juraja v kruhu rodiny.

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Boss bossov pred súdom, aj keď o to nežiadal. Dostane sa Mikuláš Černák na slobodu? Dôkazy stále pribúdajú

25.04.2024 08:00, aktualizované: 08:19

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00, aktualizované: 08:13

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.