Založ si blog

Sláva Naďovi, najlepšiemu ministrovi obrany SR

Minule som bol na obede a vypočul si debatu dvoch robotníkov v montérkach ako sa bavia o presune S – 300 na Ukrajinu. Potom som si prečítal porovnanie dostrelu Patriotov a S – 300 na blogu nejakej ženy z domácnosti niekde z Poltára, čo doteraz radila mamičkám na Modrom koníku. Dokonca aj predavačky v Jednote si už šuškajú o tureckých dronoch Bayraktar.

Minister Naď dokázal to, čo žiaden minister obrany pred ním – polovica Slovenska sú dnes odborníci na vojenskú techniku, dostrel rakiet a bezpečnosť Slovenska.

V nedeľu aj poslanec Fico, inak vyštudovaný právnik tvrdil, že ministerstvo obrany nemá dobré údaje o S – 300. Fico sa tváril, že by vedel šoférovať aj vrtuľník Black Hawk, aj keď jeho súkromný let pilotoval niekto iný.

Poprosím odborníkov na Covid 19, toho času odborníkov na obranu a bezpečnosť aby ste teraz poradili nášmu trénerovi hokejistov ako má poskladať obranu na majstrovstvá sveta v hokeji, ktoré sa prvý krát uskutočnia bez mužstva z krajiny vojnových zločincov. Ovečkin a spol si môžu zahrať benefičný zápas akurát tak s Putinom.

 

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Volodymyr Zelenskyj

Oligarcha, ktorý podporoval Zelenského, je podozrivý z prípravy vraždy

08.05.2024 22:04

Vlani Kolomojskému urobili domovú prehliadku a vzali do vyšetrovacej väzby pre ekonomickú trestnú činnosť.

Boeing 747

A opäť Boeing. Stroju sa pri pristávaní nevysunul predok podvozku

08.05.2024 21:18

Nikomu sa nič nestalo, nehodu ale vyšetruje turecké ministerstvo dopravy.

plenkovič

Chorvátsku bude vládnuť aj krajná pravica. Plenkovič sa dohodol s Penavom

08.05.2024 20:40

Hnutie za vlasť povedie ministerstvo poľnohospodárstva a aj nové ministerstvo demografie.

petr pavel

Rusko rozpútalo rovnako ničivú vojnu, akou bola druhá svetová, uviedol Pavel a citoval Havla

08.05.2024 19:43

Vojnu na Ukrajine označil český prezident za ťažkú skúšku nielen pre Európu.