Založ si blog

Štefan Harabin oslobodzuje ako na bežiacom páse. Oslobodil aj mňa!

Moja kauza predaja volebného hlasu konečne skončila po dlhých 16 mesiacoch. Bolo mi doručené stanovisko Najvyššieho súdu, ktorý potvrdil predošlé rozhodnutie Špeciálneho súdu Banská Bystrica, že môj inzerát na stránke Bazoš z roku 2014 NIE JE trestný čin volebnej korupcie! Súd definitívne zastavil moje trestné stíhanie, ktoré skončilo až mojou obžalobou a podaním na súd. Čo teda robilo 7 policajtov u mňa doma v marci minulého roku mi je záhadou. Prišli ráno o 6.15, možno len chceli rannú kávičku a McDonalds bol ešte zatvorený. Bohužiaľ v tomto štáte je to tak, ak sa policajti rozhodnú, že vás idú „pomáhať a chrániť“ tak ich nezastaví nikto. Je zbytočné apelovať na logiku, že predsa predávať jeden jediný volebný hlas na internete nemôže byť reálnou žiadosťou o úplatok – policajti a prokuratúra sa riadia asi inou logikou. Je však z časového a finančného hľadiska aj rozumné riešiť takúto sprostosť 16 mesiacov, kým priemerný čas vyšetrovania mojich 11 odsúdených „kolegov“ za skutočnú volebnú korupciu a predávanie hlasov bol 7 mesiacov? Podotýkam, že všetci až na dvoch recidivistov dostali iba pokuty a podmienky! 

Pre tento štát je dosť tragické, že policajti ma chceli trestne stíhať za nejaký vtipný inzerát na internete, ale ich kolegovia, čo reálne berú úplatky sú na slobode len preto, že Štefan Harabin začal vojnu s policajnou inšpekciou. Ten istý Harabin bol teraz aj členom senátu Najvyššieho súdu, ktorý definitívne oslobodil aj mňa od policajnej šikany (policajného vyšetrovania). Nuž pán Kaliňák, máte čo robiť! Máte v rezorte bordel a ako som si všimol prácu polície a prokuratúry tak musím povedať, že právo a spravodlivosť si muži zákona vysvetľujú po svojom. Preto aj keď je pán Harabin rozporuplná osobnosť nášho súdnictva, držím mu v tomto palce. Na polícii a prokuratúre totiž treba spraviť poriadok! Policajti nech vyšetrujú zákonne, súdy nech sa nevyhovárajú na procesné chyby a hlavne: kriminálnici nech dostanú to čo si zaslúžia!

Rozhodnutie Najvyššieho súdu: zamietnutie sťažnosti prokurátora voči zastaveniu môjho trestného stíhania.

jaj

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.