Založ si blog

Trapas slovenskej elitnej polície. Rok vyšetrovali nič!


Možno ste to už pocítili na vlastnej koži. V kolobehu každodenných starostí sa dostanete do situácie, ktorú musíte riešiť s úradmi a štátnou mocou. Nejde to, mašinéria je dokonalá, inštitúcia mocnejšia ako občan. Ste presvedčený, že ste sa nijako neprevinili, že možno len niekde nastal omyl, ktorý sa dá vysvetliť. Pokúšate sa o to, no nedá sa. Narážate na čudesný výklad čohosi, čo okolo vás zrazu vzniklo. Ste prípad! Dožadujete sa spravodlivosti, no akoby ju zakliali. Deje sa niečo absurdné.
(úryvok z článku Evy Andrejčákovej – Kafkov Proces: všetko čo poviete, bude použité proti vám. Franz Kafka – Proces)

Tvrdá drina našej polície pri vyšetrovaní môjho prípadu „predaja volebného hlasu cez internet“:

– 1x domová prehliadka počas ktorej mi polícia 4 hodiny kopírovala v obývačke môj 1TB notebook

– 2x výsluch s vyšetrovateľom proti korupčnej jednotky (raz v kuchyni, druhý krát v košickej pobočke Kriminálnej agentúry)

– 2x výsluch konateľa firmy, ktorá prevádzkuje internet v našej obci

– razia vo firme, ktorá prevádzkuje u nás internet + kopírovanie ich serveru a zabezpečenie dát komunikácie

– odobratie telefónu a tabletu na expertízu (trvala 1 mesiac)

– výpis hovorov, sms a kontaktovanie všetkých 3 mobilných operátorov

– vypracovanie posudku o bezúhonnosti starostom našej obce

– na akcii sa v marci 2014 zúčastnilo spolu 10 policajtov (až 3 z nich mali hodnosť majora)

– policajný spis mal 160 strán a posudzovali ho až 4 sudcovia (sudca Špecializovaného súdu v B. Bystrici a trojčlenný senát Najvyššieho súdu v Bratislave)

Po tom čo som bol políciou obvinený a po tom čo na mňa pán prokurátor podal aj obžalobu sa potvrdilo našimi súdmi to čo som od začiatku tvrdil – nejde o žiaden trestný čin. Ak by aj boli naplnené skutkové podstaty trestného činu (čo neboli) samotný skutok a okolnosti za ktorých bol spáchaný sú tak bezvýznamné, že nie je možné takého páchateľa trestať. Bohužiaľ v tomto štáte sa dá trestať aj preventívne a to samotným policajným vyšetrovaním. Ruku na srdce páni policajti – vyšetrujete takto svedomito aj krádeže áut, ublíženia na zdraví či rôzne podvody alebo dokonca politikov? 

V týchto dňoch si môžete o mojom prípade opäť prečítať v aktuálnom čísle týždenníka Plus7dní s názvom: Buzerácia

 

plus7dni

 

 

 

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.