Iba 2 týždne po tom čo dostala TV OSEM pokutu 30.000€ od Rady pre vysielanie a retransmisiu, dostala rovnako za audiotexové súťaže pokutu aj Markíza – za klamanie divákov ju „odmenili“ pokutou 60.000€! V prípade Markízy šlo o jej televízny kanál Dajto a súťaž Akčná výhra. Za tento televízny skvost už Markíza dostala pokutu 16.000€ v roku 2013 a ďalších 12.000€ v roku 2014!. Prečo sa stále televízií oplatí vysielať program za ktorý dostáva takéto vysoké pokuty?
Možné sú iba 2 dôvody. Tým prvým môže byť vysoký príjem plynúci z množstva volaní divákov na audiotexové linky, ktoré uvedené pokuty vysoko prevyšujú čo v podstate znamená, že pokuty zaplatia naivní televízni diváci. Druhým dôvodom môže byť vysoká kvalita a sledovanosť tohto programu, ktorá ho už niekoľko rokov drží v programovej ponuke. Na stránke ČSFD.CZ dosiahla Akčná výhra 1% obľúbenosti medzi programami a 95 z 97 registrovaných používateľov ju zhodnotilo najhoršou známkou ako odpad! Podobne však dopadla aj konkurenčná relácia Joj Plus Osudové veštenie – Eurominúty rovnako s 1% a 131 hodnoteniami všetko ako „odpad“.
Gratulujem teda manažmentu Markízy za to, že už roky drží vo vysielacej štruktúre reláciu ktorá čelí veľkej kritike svojich divákov a zároveň za ňu inkasuje vysoké pokuty. Je to vlastne taký malý televízny zázrak.
ja si osobne myslím, že Slovensko je už dlhé ...
odhadujem že mesačne stále stovky občanov ...
Gratulujem, chlapče! ...
... nechápem, že sa vôbec niekto do takého ...
chcelo to kus odvahy, pustiť sa do boja s tými ...
Celá debata | RSS tejto debaty