Založ si blog

Gratulujem hokejistom k výhre! Črtá sa prekvapenie na MS v hokeji.

Všetci ste sa im smiali a podceňovali ich. Vo včerajšom zápase však chlapci ukázali, že ak sa kolektív zomkne tak občas môže prekvapiť. Nikto im neveril a predsa to dokázali. Samozrejme veľké zásluhy na víťazstve mám skvelý tréner. Uznávaný tréner a veľké meno hokejovej histórie, ktorý si spravil dobé meno aj v NHL a  bez ktorého by nedokázali vyhrať. Tréner vybral tých najlepších hokejistov krajiny a vytvoril skvelú partiu. Už teraz môžem povedať,že na MS v hokeji sa objaví tkz. čierny kôň šampionátu, ktorý môže len prekvapiť. Dokonca prekvapiť môže nielen na majstrovstvách, ale aj na najbližšej zimnej Olympiáde. Všetko je teraz už len na chlapcoch ako sa vyrovnajú s tým, že podceňované mužstvo dosiahlo takýto úspech. Začínajú sa síce ozývať neprajné hlasy, že ich čoskoro čaká zostup do nižšej kategórie, ale musíme veriť, že sa to nestane a chlapci budú bojovať ako o život. Takže ešte raz gratulujem Kórejčanom k včerajšej výhre nad Ukrajinou a postupu do A kategórie majstrovstiev sveta v hokeji!

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo silné zemetrasenie, evakuovali školy. Otrasy cítili aj Atény

29.03.2024 11:04, aktualizované: 12:41

Obyvatelia regiónu Olympia hovorili o veľmi silných otrasoch.