Založ si blog

Tentokrát svoj hlas vo voľbách nepredám!

„Ak mi pošlete na číslo účtu 15 Eur dám svoj hlas v prezidentských voľbách hocikomu z kandidátov. V prípade podpory Fica chcem aspoň 50 Eur. Keďže som z okolia PP tak za hlas pre Kisku či Mezenskú beriem aj večeru v Poprade (nie obedové menu). Nie som róm – som inžinier a podnikám ako SZČO už 10 rokov a chcem si privyrobiť. Číslo je vymyslené, píšte na mail.“

Toto je text inzerátu, ktorý som napísal presne pred piatimi rokmi,  7. marca 2014 na inzertnom webe BAZOŠ. Podobne ako vtedy ani dnes nemám svojho favorita na prezidenta a tragická situácia sa opakuje. Rozdiel je len v tom, že už poučený z postupov NAKA sedím v pohode pri počítači a ako vraví Fico šúcham nohami. V prom kole som aj napriek tomu, že do kostola veľmi nechodím volil Rada Prochádzku. To je ten pán, čo ho nezobrali za sudcu do Luxemburgu, opätovane to skúša na ÚS v Košiciach, ušli od neho všetci kolegovia a nakoniec aj manželka. V druhom kole som potom volil Kisku. Onedlho po jeho nástupe do úradu som mu posielal žiadosť o milosť v prípade, že to s mojim inzerátom na súde nedopadne dobre. Je až ironické, že po 5 rokoch je Kiska v podobnej situácii. V minulých voľbách to za prezidenta skúšal aj špičkový kardiochirurg doktor Fischer, neskôr právoplatne odsúdený za branie úplatkov.

Je treba povedať, že tentokrát to vyzerá na trochu lepšiu zostavu. Mohol by som opäť voliť Kotlebu, ale to sme u nás v župe skúšali a nebola to až taká sranda ako z toho mala byť. Mohol by som to dať z vďačnosti Harabinovi, nakoniec sedel v senáte Najvyššieho súdu, ktorý dal definitívnu bodku za mojim trestným stíhaním. Rovnako by som mohol voliť Daňa, lebo jeho autentické videá z výsluchov na policajnej stanici mi vtedy dali omnoho viac ako Čapútovej upratovanie na skládke v Pezinku.

Rád by som vám poradil ako voliť, ale ako vidíte som ten posledný čo by poradil dobre. Môj hlas si dám komu chcem ja. Je to môj hlas a má svoju cenu, dokonca vyššiu ako hlas Karla Gotta. NAKA mi ho pred rokmi nacenila na 1 až 5 rokov odňatia slobody.

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.