Založ si blog

relácia Pumpa musí na RTVS pokračovať!

Vážené vedenie RTVS, posledná časť relácie Pumpa o Lučanskom vyvolala negatívne reakcie, RTVS dokonca hrozia za jej odvysielanie sankcie. Chcel by som Vám však v tejto ťažkej chvíli vyjadriť podporu, aby ste sa nedali odradiť a pokračovali v skvelej práci aj naďalej. Keďže Pumpa mapuje aktuálne spoločenské dianie na Slovensku, veľmi sa teším na ďalší diel, ktorý bude určite pokračovať v kriminálnom duchu a nevynecháte ani lúpežné prepadnutie pumpy na Panónskej ceste kde 36 ročná občianka ČR statočne zadržala páchateľa a až do príchodu polície keď používala hmaty, chvaty a orálne techniky. Verím, že RTVS naberie odvahu aj určité sekvencie prípadu aj priamo zrekonštruuje. Kubovčík a Heriban sa už teraz hádajú kto bude hrať zlodeja. Veľmi sa teším koho obsadíte do roly udatnej slečny z Českej republiky. Ja by som si ako hosťa veľmi želal Andrejku Verešovú. Pozrel som si jej posledné videjká a neviem sa dočkať pokračovania. Má aj super český prízvuk a divákom RTVS určite na obrazovke chýba. Len nech vás nenapadne ju potom nadabovať Studenkovou, tak ako to spravili šamanovi Ibimu vo Fontáne pre Zuzanu keď ho daboval Kramár. Na to bacha! S tým sú teraz vo svete problémy.

PS: reprízovali ste vlastne cez Vianoce Winnetoua? Zdá sa mi, že nie! Poprosím o nápravu!

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

France Macron

Pred letnou olympiádou minister atentátov spustil jarnú ofenzívu proti teroristom

19.04.2024 07:00

Obava z možnej masakry v Paríži. Keby hrozil teroristický útok, organizátori by presunuli slávnostný ceremoniál na jedno z dvoch náhradných miest.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15, aktualizované: 07:25

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.