Založ si blog

Gröhling a Vašečka riešia zmenu pohlavia transexuálov, zrušme mená a priezviská!

Liberálna SaS a bývalé tvrdé jadro KDH, toho času v Oľano sa začali sporiť o uznávanie vysvedčení a dokladov o vzdelaní po zmene pohlavia. Európa od stredoveku pokročila a ak si viete vybrať značku auta, je jasné že rovnako demokraticky si môžete časom vybrať aj pohlavie a aj iné meno. Chápem argumenty z každej strany, ale treba vymyslieť niečo jednoduché. Ja navrhujem veľmi jednoduché riešenie, navyše dlhé roky vyskúšané a overené v praxi. Treba zrušiť mená a priezviská a nahradiť ich značkami z materskej škôlky. To si každý pamätá od útleho veku – to čo dostaneš v škôlke na skrinku, budeš používať celý život bez ohľadu na prípadnú zmenu pohlavia. Ja som bol napríklad šarkan, a čo vy loptička či sloník, páči sa vám nové meno?

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.