Založ si blog

Trojhra: Cibulková – Tabak vs. zdravý rozum

Našim tenistkám ide karta! Už som si myslel, že prekonať rekord Cibulkovej ako sa dostať omylom na očkovanie a následne do lietadla na exotickú dovolenku bude ťažké. Ruku na srdce, čakať to od kráľovnej instagramu, čo sa rada prezentuje selfí fotkami aj vo výťahu, nie je nič výnimočné. To že si exotickú dovolenku počas naozaj kritickej situácie v štáte dovolí poslankyňa vládnej strany OľaNo ma dorazilo. Zhodou okolností, rovnako bývalá tenistka Romana Tabak je v čase, kedy sa nám Slovákom vytýka chodenie do prírody susedného okresu na dovolenke v Dubaji!! Nestačilo Ti ísť do Havaja v okrese Stropkov?

Čakáte rozhorčený status jej predsedu Igora Matoviča o tom ako sme si to pokazili? Tabak rozhodne dala Dominike kanára! A rovnakého dostal aj Igor, rovno medzi nohy!!! Ja som bol v sobotu opäť pošpárať v nose, asi 6x, len preto, aby som mohol chodiť do práce a niekto sa tu veľmi nudí, keď v čase masakru v nemocniciach si ide oddýchnuť pod palmy!  Papalašizmus ako z veľkej knihy Igorko! To už ani Pročko nie je tak sprostý, aby šiel teraz na dovolenku. Priznajte sa obyčajní ľudia z OľaNo, kto ste teraz pri mori!

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.