Založ si blog

Smerácka dôchodkyňa odhalila praudu z Mariupoľu

Nazrime spolu do mentálneho sveta dezinformátorov a voličov strany HZDS, hm pardon SMERu. Na facebooku TV Joj Noviny.sk bola táto reportáž o mladíkovi, ktorý ležal po havárii v nemocnici v Mariupoľe akurát v čase keď na Ukrajinu zaútočili Rusi. Jeho otec ho z nemocnice zobral na rukách do bezpečia. Po 2 mesiacoch s ním spravili reportáž na západe UA aj s touto fotkou v tričku. A hľa zmätená volička Fica odhaľuje krutú pravdu zapredaných médií… Otvoril som si profil pani dôchodkyne, ktorý je plný zdieľania článkov a videí od SMERu a HLASu. Ideálny volič, ktorý nevie koľko je 2 + 2, číta len nadpis ale komentuje jedna radosť od referenda proti USA po S – 300. Tetušky odchované na Jednoducho Mária a Angelike objavili sociálne siete ….

PS: množia sa komentáre aby som si opravil chybu v nadpise „prauda“. Inteligentnejšie osoby si to slovo môžu zadať do Google a pochopia, zvyšku vysvetlím: prauda je pravda pre dezolátov.

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

korčok, pellegrini

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini. Kampaňa nabrala na obrátkach. Môžeme čakať ešte nejaké prekvapenia?

28.03.2024 12:00

Prvý duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho odvysiela Rádio Slovensko a RTVS:24.

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31, aktualizované: 11:55

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.