Ako dlhoročný zákazník istého mobilného operátora som si povedal, že po 15 rokoch by nebolo zlé znížiť si cenu paušálu. Mám neobmedzené volania a SMS + internet v mobile a roky som platil faktúru vo výške 40€. Tak som šiel na pobočku a spýtal sa či ako verný zákazník mám možnosť nejakej zľavy. Pán mi víťazne oznámil 2 skvelé správy! Znížia mi paušál na 35€ a ako verný zákazník si môžem zobrať dotovaný telefón už po roku a pol miesto bežných 2 rokov. Tak som sa pobral preč…
Na internete som si prečítal pár diskusií, kde radili ako postupovať v takomto prípade a dozvedel som sa aj to, že u konkurencie takýto paušál ponúkajú „prebehlíkom“ za 20€. Tak som to skúsil podľa návodu. Zavolal som na zákaznícku linku môjho operátora informáciu, že môj paušál skončil a rád by som pokračoval ak mi ponúknu dobrú cenu, pretože konkurencia mi ponúka 50% zľavu. Operátorka si to poznačila a prisľúbila, že sa mi niekto ozve.
Na druhý deň mi zavolali z retenčného oddelenia, s pánom sme si situáciu vysvetlili a navrhol mi novú cenu paušálu 19€. Ostali mi nekonečné volania aj SMS, jediná zmena sa týkala zníženia dát na internet, ktoré som samozrejme doteraz naplno nemíňal.
Takto teda vyzerá starostlivosť mobilného operátora o verného zákazníka a regulácie cien spôsobená konkurenciou v praxi!
auto som predal cigánovi, nečítaš moje blogy? ...
Win nechudni, to nezaberá. Jednoducho, vydaj ...
Ferdik, dík... A len pokračuj, veď nič viac ...
Tak ten rýchly internet doma definuj rýchlosťami... ...
Ach jaj, no i tak dobre.... ...
Celá debata | RSS tejto debaty