Založ si blog

Predal som auto „cigánovi“ z Partizánskeho, chyba!

Info pre admina ako prevencia pred zmazaním blogu: cigán – význam slova: klamár, luhár!

V utorok som predával prvýkrát auto. Starý Renault Clio z 1998 som dal na Bazoš s ponukou na 300€. Asi po hodine mi zavolal nejaký pán, že ak mu ho dám za 200€ tak ho určite zoberie. Dohodli sme sa a aj keď neskôr nasledovalo ešte 5 podobných telefonátov tak som ich slušne odmietol, že zachovám poradie. O 2 hodiny prišiel kupujúci. Zarazilo ma, že aj keď som v telefóne podľa hlasu nezistil, šlo o Róma. Osobne s nimi nemám dobré skúsenosti, ale povedal som si OK, nebudem ich hádzať do jedného vreca a dám mu šancu. Bolo už po 16 tej hodine, takže nebolo možné notárom overiť kúpnu zmluvu tak sme sa dohodli, že mi pošle poštou splnomocnenie podľa zákona. Miesto toho mi včera volal, že objavil VIN číslo ktoré ma hrdzavé posledné číslice a nie je ho vidno. Musí vraj riešiť nové číslo a nech počkám so splnomocnením do 26.3.2017. Problém je v tom, že bez splnomocnenia nemôžem auto odhlásiť, nemôžem, zrušiť poistku a pri objektívnej zodpovednosti prídu všetky pokuty policajtov na môj účet.

Dnes som však trochu používal Google a našiel reportáž televízie TA3, kde tvrdia, že Partizánske je prvé mesto na Slovensku, kde pri kúpe áut pomáha mestská polícia, lebo v meste je veľký problém s komunitou Rómov, ktorá vykupuje a predáva autá s tým, že papierovo nič nesedí a ide o tkz. evidenčne „polomŕtve autá“. Neviete niekto poradiť čo sa s tým dá robiť?

Už teraz mi je jasné, že jediný ideálny spôsob predaja auta je ísť priamo s kupujúcim na políciu a auto hneď aj odhlásiť, to znamená žiadne predaje auta poobede, či cez víkend!

 

 

 

 

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

ukrajina

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.