Založ si blog

Kotleba chcel vziať Slavěnu Vorobelovú na kolená

Poznáte tu hru so stoličkami, kde sa chodí okolo nich a na pokyn si treba rýchlo sadnúť? Fígeľ je v tom, že vždy je o stoličku menej a posledný nakoniec prehrá! Odsúdený ex župan Marian K. si chcel včera sadnúť do NR SR, ale už tam sedela Slavěna Vorobelová, naša nacionalistická kolegyňa z blogu na Pravde. Ponúkala sa možnosť, že si ju Marian zoberie na kolená, ale buchli mu pred nosom dverami. Mal so sebou síce baranidlo Krupu, ktorý by rozrazil dvere aj na kryte civilnej obrany, ale bez Miňa z Republiky nám vymäkol.

Inak chcem sa ospravedlniť Slavěne, lebo som si z nej často uťahoval, že s jej talentom sa nedokázala prekrúžkovať do NRSR cez spomínaného mĺkveho Krupu, Dj. Mizíka, či cez známu bisexuálnu exposlankyňu ĽSNS zo Zvolena. Tak sa to podarilo a navyše si nová poslankyňa nebude musieť v lete holiť pazušie pod pravicou, lebo sa rozhodla nezaradiť k našim extrémistom a nebude sa musieť zdraviť.

 

Sebareflexia: uznávam, som hlupák . ..

22.03.2023

Musím si priznať, že som sa ako väčšina z vás dal nachytať. V dnešnej dobe rýchlych a často neoverených správ a zároveň množstva kadejakých zdrojov som príliš veľa času venoval zbytočnostiam. Hľadal som pravdu, kto reálne začal konflikt na Ukrajine a dostal som sa v pátraní už do čias ZSSR. Keď som chcel zistiť, či bombardovanie Srbska bol dobrý nápad, hľadaním [...]

Vyhrážal sa Ficovi, muža z KE zavreli za mreže!

03.03.2023

Na nedávnom mediálnom výbore Blaha nehovoril pravdu – nie všetky vyhrážky Ficovi ostali nepovšimnuté. Pred pár rokmi opitý Jozef Dvorožňák z Košíc (2,7 promile) zavolal na číslo 158, že „Prosím vás pekne, chcem zastreliť Fica. Môžete ma zavrieť. Za to, čo dneska prehlásil, ten hajzel!“. Po príchode policajtov netajil ani svoj názor na celú politickú [...]

Dezorientovaní voliči SMERu neveria médiám

01.03.2023

Stále som sa divím kde berie Róbert Fico tú podporu od občanov. Včera mi však vyskočil na sociálnych sieťach zaujímavý príspevok o tom ako fanúšikovia strany SMER a obdivovatelia bývalého podpredsedu strany Pavla Pašku ešte aj pár rokov po jeho smrti mu veselo gratulujú na jeho verejnom profile na Facebooku a posielajú mu kytice a želajú veľa zdravia. Pavol Paška by mal [...]

Izrael, Palestína, Kolumbijská univerzita, New York

Proti demonštrantom, ktorí sa zabarikádovali na Kolumbijskej univerzite, zasiahli ťažkoodenci

01.05.2024 06:24

Policajní ťažkoodenci newyorskej polície vstúpili v noci na stredu na pôdu kampusu Kolumbijskej univerzity v New Yorku.

europarlament, európsky parlament, eú, vlajky

Slovákov k urnám ženú ďalšie voľby. Po 20 rokoch v EÚ sa očakáva rekordná účasť

01.05.2024 06:00

Pred 10 rokmi prišlo voliť europoslancov len 13 percent ľudí. Teraz sa chystá podľa prieskumov až cez 40 percent.

Systém Patriot, PVO

USA majú viac ako 1 100 Patriotov. Poskytnúť ich Ukrajine však vyzývajú spojencov

30.04.2024 22:49

Poľsko aj Grécko už americkej výzve povedali nie.